ویرگول
ورودثبت نام
ساعدِخدابخش
ساعدِخدابخش
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

خواهرِ زمین ...!

خواهرِ زمین
خواهرِ زمین
  • - : خیلی دوست دارم آرزوهام برآورده بشه
+ : خدا کنه برآورده شه
  • : ولی خب چون خیلی عجیب و غریب و سورئالیستی هست و بعضاً انتزاعی و در برخی موارد ابزورت .. ای بابا ولش کن اصلاً
+ : حالا آرزوهات چیه ؟
  • -: اصلاً دوست ندارم در مورد آرزوهام بگم . ولی یه چیزی بهت میگم من وقتی خوابم آرزوهام رو مثل رویا میبینم و امید دارم که به آرزو برسم !
+ : اینا که گفتی فک و فامیلات بودن دیگه ..
  • -: کاش منم مثل تو بودم . بی خیال .. بی احساس ...
+: ولی منم مثل تو رویا دارم اما آرزو نمی کنم . چون آرزو فقط یک رویای شیرین و دست نیافتنیِ ... اما رویا وقتی ببینیش یعنی یکی از هدفها رو می زنی . همین هدف های کوچیک روزانه و هفتگی رو ... و از خواب که پا میشی خیلی حالت خوبه
  • -: پس بزار بگم آرزوی من چیه ! این در اصل یک فانتزی هست برا من .... بگم ؟
+: بگو بگو بگو ...
  • من می خوام برم کهکشان اندرومدا سیاره 402686 که خیلی شبیه زمین خودمونِ .. می گن تا اونجا 256 میلیون کیلومتر راه هستش . اما من هر چه قدر بتونم میرم حتی یک کیلومتر!


موسس و مدیر وکیل-آباد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید