ویرگول
ورودثبت نام
خشایار پورک‌پور
خشایار پورک‌پور
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

رفع مشکل کندی لود شدن در لوکال هاست

امروز مدت زیادی وقت گذاشتم و به بسیاری از انجمن های متعبر برنامه نویسی از جمله Stackoverflow سر زدم تا تونستم این مشکلی که خیلی وقته دوست داشتم راه حلش رو پیدا کنم رو پیدا کنم.

سرعت پایین در LocalHost

اگر در لوکال هاست (سرور محلی) که معمولا در ایران به نام ومپ سرور یا زمپ سرور بسیار استفاده می شود کار کرده باشید، حتما توجه کرده اید که این سرور محلی با سرعت بسیار بالایی محتوا آپلود شده در هاست محلی تان را در مرورگر نمایش می‌دهد.

اما اگر در هنگام استفاده از لوکال به اینترنت وصل شوید این سرور محلی با سرعت بسیار پایینی(حدود سی ثانیه تا لود هر صفحه) لود هر صفحه را جلو می‌برد و بسیار آزاردهنده می‌باشد.

اگر عبارت How do I fix low connection in localhost را مرور کنید با بسیاری پاسخ‌هایی مواجه می شوید که امتحان آنها وقت زیادی از شما خواهد برد، با من همراه باشید تا راه حل پیشنهادی و کارگشا مشکل شما را دریافت کنید.


حل کندی سرعت وردپرس در لوکال هاست

معمولا بسیاری از لوکال هاست برای کار با وردپرس استفاده می‌کنند، راه حل پیشنهادی بر پایه وردپرس طراحی شده است.

قدم اول:

به مسیر اصلی نصب وردپرس خود میروید و فایل config.php را به حالت ویرایش در میاورید

قدم دوم:

کافی است در خطی که عبارت /** Database hostname */ درج شده است و مقدار پیش فرض برابر با:
define( 'DB_HOST', 'localhost' ) می باشد

این مقدار را به این ترتیب تغییر دهید:
define( 'DB_HOST', '127.0.0.1:80' )

تبریک می‌گویم. حالا با سرعت بالا به لوکال هاست خود حتی در حالت اتصال به اینترنت وصل شوید و لذت ببرید.
من خشایار پورک پور طراح وب و متخصص سئو، سعی میکنم در هر مطلب از تجربیات حرفه‌ای خود برای شما بنویسم؛ در صورت هرگونه سوال یا مشاوره رایگان برای ثبت پروژه فریلنسری با من در ارتباط باشید.

برنامه نویسیوردپرسلوکال هاستطراحی سایتسرعت سایت
طراح سایت و برنامه نویس وب؛ سئو و دیجیتال مارکتینگ؛ راه اندازی و ترجمه سایت‌های چندزبانه؛ ارائه دهنده خدمات وردپرس؛ علاقه‌مند و فعال در حوزه تکنولوژی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید