ویرگول
ورودثبت نام
mordab e pir
mordab e pir
خواندن ۲ دقیقه·۶ روز پیش

اگر غذا بودی نحوه ی سروت چطور بود!؟

خوب خوب میخوام به چند تا سوال جواب بدین !
اگر غذا بودین نحوه ی سروتون چطور بود!؟
مواد اولیه تون چیا بودن !؟
چجوری باید بپزنتون!؟
چجوری قابل خوردن هستین !؟
بهتره با چه نوع نوشیدنی هایی خورده بشید..

خوب من برای جواب دادن به این سوال خیلی فکر کردم و یه نسخه ی مناسبی از این غذا رو توی ذهنم ساختم!

برای ساختن من اول باید یه گیاه های خشک شده خاصی وجود داشته باشن !

گیاه هایی که به غذا ها مزه میدن و این گیاه ها ترجیحا جزو ناسالم ترین گیاه های دنیا هستن...

این گیاه های خشک شده رو باید توی آب سرد بزارین تا به مدت دوازده روز یا بیشتر آروم آروم نرم بشن !...

بعد از این که گیاه ها نرم شدن حالا وقت گوشت شده ! گوشت خوشمزه ای که جزو ناسالام ترین گوشت های دنیاست 😂👌😁

گوشت رو باید حسابی سرخ کنی خیلی قشنگ و بعد گیاه هارو بهش اضافه میکنیم...

بعد از اینکه گوشت حسابی مزه دار شد و سرخ شد ! باید بزاریم تا کمی سرد بشه! البته نه خیلی سرد فقط کمی سرد ! تا قابل خوردن باشه ...

همانطور که گفتم این غذا جزو ناسالم ترین غذا های جهان محسوب میشم ولی خیلی خوشمزه است خیلی ... بو و مزه اش عالیه !...😁

فقط این غذا یه مشکلی داره! هیچکس نمیتونه این غذا رو بیشتر از دوبار بخوره ! اگر بخوان این غذا رو بیشتر از دوبار بخورن اونقدر استفراغ میکنن که از شدن استفراغ بمیرن..🫥بله!

ولی خوب یه کسایی هم هستن که تونستن بیشتر از دوبار این غذا رو بخورن ...

اول:دختر عمه ی بزرگم !

دوم:عمه ی کوچیکم !

سوم :یکی از دوست هام !

آنتی بادی قوی تو وجودشون هست که بر این مکمل ناسالم غلبه میکنه!

و جالبه برای کسایی که دوبار غذا رو بخورن یا آنتی بادی قوی داشته باشن ! هیچ ضرری وجود نداره...

و یه چیز جالب تر اینکه این غذا ناسالم بودنش ویروسی نیست و همه میتونن مسالمت آمیز دورورش زندگی کنن!

بهتره غذا بانوشیدنی های تلخ و گرم خورده بشه و با نوشیدنی های سرد حال بهم زن میشه ...

راستش بالای غذا نوشته شده ناسالم!

پ.ن:آدم برونگرایی هستم و همینطور صمیمی ، منظورم از کسایی که بیشتر از دوبار بخورن حالشون بهم میخوره شاید منظورم کسایی هست که میخوان باهام صمیمی بشن و نا ممکنه و یا شایدم کسایی که سعی میکنن درکم کنن! و خوب ادم های خیلی معدودی تو زندگیمن که واقعا من رو درکم کردن یه جورایی مزه مزه ام کردن !و همون سه نفری هستن که بالا گفتم و خوب به غیر از اونها واقعا کسی نبوده که بتونم بگم آره مزه مزه ام کرده و از من خوشش اومده!

راستش دقیقا خودمم نفهمیدم منظورم از حرفهام چیه ولی در کل اگر غذا باشم قطعا همینی هستم که گفتم...


غذا
و سوگند به هنگامی که از زنِ زنده بگور پرسیده میشود: به خاطر کدامین گناه کشته شده ای !؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید