ویرگول
ورودثبت نام
نوید خرسند
نوید خرسند
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

سریال سیلیکون ولی (silicon valley) درباره کارآفرینی و استارت آپ ها

سریال سیلیکون ولی silicon valley و پرداختن به کارآفرینی و استارت آپ ها
سریال سیلیکون ولی silicon valley و پرداختن به کارآفرینی و استارت آپ ها

سریال سیلیکون ولی (silicon valley)

من خیلی کم برام پیش اومده که بشینم و یک سریال رو به طور کامل نگاه کنم.

مثلا همین گیم آف ترونز که الان خیلی داغه بار ها سعی کردم که کامل نگاهش کنم ولی نتونستم. و بیشتر از یک فصل رو نتونستم ببینم.

اما چند هفته پیش علاقه مند شدم که سریال در مورد کارآفرینی و استارت آپ ها ببینم با یه سرچ ساده به این نتیجه رسیدم که این سریال رو تماشا کنم.

دیروز هم که آخرین قسمت این سریال رو تموم کردم. به نظرم خیلی سریال معرکه ای بود. ضمن اینکه کلی چیز در مورد کارآفرینی و روند کار هاش و حتی مسائل حقوقیش فهمیدم. کلی هم خندیدم.

حالا نمیدونم من خیلی خوش خنده ام یا سریال خیلی خنده دار بود اما به هر حال من خیلی از این سریال لذت بردم.

به نظرم کل بار طنز این سریال رو گیلفویل به عهده داره :)

خلاصه داستان سریال سیلیکون ولی (silicon valley)

داستان سریال در مورد ریچارد هندریکس هست که اول یه ایده در مورد پیدا کردن موسیقی مورد علاقه و یا یه همچین چیزی داره.

نرم افزارش رو خیلی اتفاقی به چند تا برنامه نویس معرفی می کنه و اونا متوجه قابلیت فشرده سازی عجیب و غریب این نرم افزار میشن و پیشنهاد می کنن که قضیه موسیقی رو ول کنه و بیاد کلا روی همین قضیه فشرده سازی زوم کنه.

همین جاست که دو تا از سرمایه گذار های دره سیلیکون به برنامه ریچارد درخواست میدن که سرمایه گذار بشن.

گوین بلسون پیشنهاد میده که نرم افزار ریچارد هندریکس رو 10 میلیون بخره و نفر دیگه که الان اسمش یادم نیست پیشنهاد 4 میلیون برای 5 درصد از نرم افزار ریچارد رو میده.

ریچارد تصمیم میگیره که خودش روی نرم افزارش کار کنه و رشدش بده.

بگذریم که در انتها نرم افزار کامل تغییر میکنه و ...

پیشنهاد میکنم حتما این سریال رو مشاهده کنین.

سریال silicon valleyسریال سیلیکون ولیسریال با موضوع کارآفرینیمعرفی سریال خوب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید