ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا خوشگفتار
علیرضا خوشگفتار
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

خاطراتی که من از جذب خواسته ها و قانون جذب دارم

زندگی خیلی زیبا میشه اگر انسان بتونه به هرچیزی که توی ذهنش هست برسه و از چیز هایی که دوست نداره دوری کنه
مدتی میشه که اعتقاد و باوری به وجود اومده به نام قانون جذب که زیر مجموعه های زیادی هم داره. این نوع باور بسیار زیبا و ایده آله این باور هرکسی رو جذب خودش میکنه من هم مثل بقیه جذبش شدم چرا که نه این باور میگه هر خواسته ای که داری چه کوچک چه بزرگ بهش فکر کن احساس کن که بهش رسیدی و اون خواسته در زندگیت نمایان میشه.
من هم شروع کردم به تجسم خواسته هایی که داشتم که بیشترشون هم مالی بودند کوچک و بزرگ یکی از خواسته های کوچکم این بود که تو سن 15 سالگی شرو کردم به تجسم 500 هزارتومان پول. پول خیلی کمیه مگه نه ؟ خب اون موقع نداشتم و بیشتر هدفم آزمایش قانون جذب بود. شروع کردم به تجسم این پول توی حساب بانکیم تمام تلاشم رو میکردم که حس این رو داشته باشم که این پول توی حساب بانکیمه یادمه یه کاغذ برداشتم و توش نوشتم پانصد هزار تومان پول درام و زدم جلوی در اتاقم تا جلوی چشمام باشه و مدام یادم بیاد تا بتونم تجسم کنم چند روز این کار رو کردم و نتیجه ای نگرفتم.
نا امید شدم تا اینکه پدرم برای خرید کفش 500 هزارتومان پول بهم داد و من احساس عجیبی بهم دست داد فکر کردم این همون قانون جذبه بیشتر انگیزه گرفتم تا ازش استفاده کنم فکر کردم که این 500 هزار تومانی که پدرم بهم داده بود رو با قانون جذب به سمت خودم کشیدم.
خاسته های بیشتری رو به هین صورت درخواست میکردم. ولی نتیجه ای نمیگرفتم. فکر میکردم من دارم اشتباه از این قانون استفاده میکنم برای همین رفتم دنبال جمع آوری اطلعات کتاب , پادکست, فیلم و... ایرانی و خارجی هرکسی میگفت که قانون واقعی جور دیگه هستش و روش اونا کار میکنه ولی درآخر من نتایج چشم گیری نگرفتم.
کتاب های زیادی خوندم و خب اطلعات زیادی هم راجب انرژی ها و... جمع کردم.
الان نمیخوام بگم نرید دنبال سخنان انگیزشی و انرژی مثبت ولی خب خوبه که حقیقت رو بدونید تا مثل من نزدیک سه سال از عمرتون رو هدر ندید.
تو اون جایی که من از کتاب خوندن و ویدیو دیدن و ... فهمیدم این بود که سخنان انگیزشی , انرژی مثبت و ... موجب این میشن که شما انگیزه بگیرید برای مثال شما اگر بگید میتونید یک خواننده خوب بشید و انرژی مثبت به خودتون بدید ریشه تلاش رو توی خودتون میکارید و خب مشخصا خیلی از خواسته ها با تلاش کردن به دست میان. همچنین با تجسم کردن شما روحیه و پشت کار توی خودتون به وجود میارید که این هم نتیجه خوبی برای شما خواهد داشت.

قانون جذبانرژی مثبتجذب خواستهقانون رازکائنات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید