سری بازیهای Battlefield سالهاست که علاقه مندان بازیهای شوتر اول شخص را به خویش مجذوب نموده است. بعداز توفیق ورژنهای متنوع این خصوصی بازیها، در اکتبر سال ۲۰۱۶ شرکت خالق یعنی شرکت EA قصد به تجدید بنا این موسسه گرفت و در به عبارتی سال بازی Battlefield 1 رونمایی شد. این بازی مرمت ورژنهای کهنخیس به همپا چندین قابلیت و امکان تازه بود. گرافیک بازی به شدت پیشرفت کرد و هوش تصنعی و مصنوعی بازی بسیار بالا رفت ولی اصلی ترین تفاوت ارائه ورژنی مولتیپلیر آنلاین برای این بازی بود.
در به عبارتی لحظات نخستینی بازی معلوم میگردد که شما زنده از این بازی خارج نخواهید رفت. شما به داخل جادههای گلی آلمان فرود میایید که آکندهاز سربازها و تانکهای معاند میباشد. امیدی به زنده ماندن وجود ندارد و صرفا شانس شلیکهای پیاپی میباشد. ناگهان سربازی گلی با شعله افکن و لباسی زرهی میبینید. در غایت شما میمیرید و اسم آن سرباز بر روی برگه نقش میبندد. خط داستانی بازی شمارا به کاراکتر تازه منتقل مینماید. این پروسه تکرار میگردد و هربار تاریخی تازه در نزاع و مکانی نو و نامی تازه.
روال داستانی بازی Battlefield 1 بارها و بارها تکرار می شود و به نیکی نماد میدهد کهاین بازی درباره ی نجات جهان وجود ندارد. بازی همت مینماید تا قصههایی در حدود حقیقت را ذکر نماید تا تجربهی مبارزه جهانی به خیر و خوبی منتقل گردد.
در حالی که وضعیت بازی انفرادی بسیار لذتنصیب میباشد ولی تمرکز اساسی شرکت EA و Dice بر روی نصیب مولتیپلیر بازی بوده تا بتواند تا حد قابلیت نسبت به بقیه بازیهای شبیه تفاوت ساخت نمایند.
مهم ترین برهان توفیق این بازی پباده سازی فرآیند و نقشهی بازی میباشد. از روستاهای تماما تخریب گردیده تا بخش ها به طور کامل نظامی و دارای سلاح، شرکت Dice جزئییات بسیار متعددی را در هر کدام از این فرایند ساخت و ساز کرده تا هر نقشه و مرحله تجربهی منحصربهشخصی را به بازیکن بدهد. این پباده سازی ظریف سبب گردیده که هر مرحله و Map با مرحلهی بعدی مختلف بوده و به لطف تغییرو تحول فرم زمین و ساختمانهای متروکه هر نقشه آکندهاز جای هایی برای استتار و نهفته شدن است که مستلزم آن میباشد هر فرد سریعا با آن خو بگیرد.
پباده سازی نقشهی ظریف به شرکت تولیدکننده این اذن را اعطا کرد تا بتواند زمانی پیکارجهانی را مطلوب با مجال خودش به سیرتکاملای که مطلوب برای بازی مولتیپلیر باشد، پباده سازی نماید. وسایل نقلیهی نماید و معدودسرعت، اسلحههای نماید، کوتاهپیروزی همه سبب شدند که جنگها در بازی مجاورت و با زد خورد زیاد یار گردد. برای تجربهی خوب بازی، بازیکنان در کلاسهای گوناگون طبقهبندی میشوند. برای مثال موفقیت اسلحههای اسنایپ در کلاسهای فراتر بیشتر میباشد.
در شرایط مولتیپلیر Opeations در بازی اتفاق ها تاریخی و حقیقی و واقعی پیکارجهانی نخستین به طور تیمی قابل اجرا میباشد. بازیکنان در دو مجموعه مدافعان و مهاجمان تقسیم گردیده و به رویارویی با یکدیگر می پردازند. این نبردها لحظه به لحظه طاقت فرساخیس می گردند. خیل عظیم بازیکنان و مپ گرانقدر سبب ساز گردیده تا این بازی مجربی جالبی همدم باشد.
شرایط بازی آنلاین همواره گزینه اعتنا شرکت تولید کننده بوده ولی دراین زمان Dice سعی متعددی برای ارائهی دقیقی از روایتهای نزاع جهانی داشته و تا حد متعددی نیز پیروز بودهمیباشد. در هر مرحله نقش در بازی فرق مینماید و در تک تک این روند سربازی قهرمان در موقعیتی حساس گیر افتادهمیباشد. تنوع وسایل نقلیهی گوناگون چه در شرایط بازی انفرادی و چه در مولتیپلیر بسیار زیاد میباشد و به بازیکنان این قابلیت را میدهد که سواری با وسایل متعدد را تجربه نمایند.