ویرگول
ورودثبت نام
کیانا
کیانا
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

کوله پشتی 99

با جرئت می تونم بگم سال 98 سخت ترین سال زندگیم بود . نمی خوام وارد جزییات بشم اما در همین حد بگم که در سال 98 من فشار هایی رو تحمل کردم که واقعا داشتند روحمو نابود می کردند.

البته با ورود به سال جدید این فشارها تموم نشدن ولی من عوض شدم

کسی نیستم که بخوام مدام بگم :

از شنبه از اول ماه از سال جدید

چون به نظرم اگه بخوای کاری رو واقعا انجام بدی از همون لحظه شروع می کنی !

ولی به هر حال از سال 98 بسیار ممنونم نه به خاطر اینکه من واقعا تو این سال نابود شدم به خاطر اینکه این و فهمیدم

همیشه اونجوریکه تو میخوای نمیشه

موقع سال تحویل 98 وقتی تلویزیون داشت ثانیه های پایانی سال 97 رو میگفت با خودم گفتم سال 98 قراره عالی بشه !

در حالی که تو این سال مادربزرگم و ازدست دادم و به بهترین دوستم تجاوز شد و......

از 98 یاد گرفتم من باید خودم و برای هر چیزی اماده کنم چون زندگی داستان هری پاتر نیست که بخوام با چوب جادوییم جلوی وقوع اتفاقات و بگیرم ! نه زندگی داستان جوجو مویز نیست که اخرش خوب تموم بشه و فوتبال نیست که بدونی کی تموم میشه و دو تا نیمه داشته باشه ممکنه تو همون دقیقه ی اول یکی کارتو تموم کنه !

از 98 یادگرفتم بعضی مواقع زندگی جوریه که درست وقتی از شدت خنده نفست داره بند میاد یکی میاد و بدون دلیل میزنه تو گوشت !

چون به قول اگوستس واترز دنیا کارخونه ی براورده کردن ارزوها نیست

اینکه بشینی و به ضربه ای که زندگی بهت زده فکر کنی باعث میشه ضربه های بعدی برات بدتر بشن !

اگه قرار باشه کوله ای برای سال 99 اماده کنم توش چیزهایی میزارم که تو زندگی فقط یکبار تکرار میشن و چیزهایی که بدون اونها نمی تونم زنده بمونم مثل امید خانواده عشق

ولی حواسم هست که خاطرات بدم و توی کوله پشتیم نزارم

خاطراتی که ممکنه با مرورشون روحم نابود بشه

بدبینی و کینه هم توی کوله پشتیم جایی ندارند

  • اما فکر کنم یه لیست از ادمایی که بهم بد کردند و تو کوله پشتیم بزارم که حواسم باشه دیگه ضربه نخورم

اگه بخوام بهتون بگم چه چیزهایی رو همیشه تو کوله بزارین میگم

  • امید بزارید برای مواقع ناامیدی
  • صبر بزارید برای مواقع بی قراری
  • و عشق بزارید نه برای کسی اول ازهمه خودتون

یادتون باشه از شما فقط یه دونه وجود داره

98 با تمام تلخی هاش تموم شد

99 من اماده ی امادم !

#کوله‌پشتی‌۹۹کوله پشتی 99
یک ویولونیست ِ درونگرای ِ آبانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید