ویرگول
ورودثبت نام
کیمیا باغستانی
کیمیا باغستانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

جسارت شروع کردن

چند وقتی هست که با پلتفرم ویرگول آشنا شدم و تو ذهنم بود که شروع کنم به نوشتن و راستش هر دفعه که وارد این سایت می‌شدم و نوشته ديگران را می‌خوندم حس می‌کردم که نه! اصلااااا!

بهتر کلاً فکر نوشتن وبلاگ را از سرت بیرون کنی اینجا مهین‌بلاگ نیست که هر چی دلت می‌خواد بنويسی و کسی چیزی بهت نگه! باید جسارت شروع کردن را داشته باشی، اونقدر توانا باشی که ایرادی از تو مطالبت در نیاد، همه چیز عاااااالی باشه؛ اما طی دو روز گذشته که داشتم یک وبینار در رابطه با تولید محتوا می‌ديدم با یک فرد خیلی دوست داشتنی، پر انرژی و باسواد آشنا شدم که طی صحبت‌هاش چندین بار تکرار کرد که بنویسید هر چی که تو ذهنتونه و دلتون می‌خواد و فکر نکنید نباید اشتباه داشته باشید مگه ما کی هستیم که بی‌نقص باشیم!

همه ما با هر سطح سواد و جایگاه اجتماعی که داریم می‌تونیم یک نویسنده باشیم و این خیلی جذابه.

اینکه بتونی نوشته‌های آدم‌ها رو بدون قضاوت بخونی و با دغدغه و طرز فکرهای متفاوت آشنا بشی یک اتفاق خیلی هیجان‌انگیزه!

همین باعث شد که به کمالگراییم غلبه کنم و شروع کنم به نوشتن اولین مطلبم در ویرگول.

تولید محتواجسارتدوست داشتنیشروع کردنشجاعت
من کیمیا هستم، علاقه‌مند به نوشتن و تازه کار در حوزه تولید محتوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید