ویرگول
ورودثبت نام
kimia
kimia
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

مقاومت درمقابل مشکلات جامعه!

شاید اصلا دلیل منطقی برای نوشتن این متن وجود نداشته باشه!

اما چند روز پیش وقتی درمورد مشکلات خانم ها و آقایون بحث میکردم(نظر میدادم) یک آقا ناراحت از اینکه ما دخترا همیشه در صحنه حاضریم برای جواب دادن،یسری از مشکلات زندگی پسرا رو مرور کرد!

از گرونی و قسط و اعتیاد در اثر بی پولی....

تا مشکلات برای تشکیل خانواده!

خب از نظر من اینکه یه پسر پراید داشته باشه یا حتی یه موتور اصلا عیب نیست!

شاید ما وقتی یه دختر رو می بینیم که خیلی بلند پروازه و منتظر آقازاده ی سوار بر پورشه یا بنزه؛حس میکنیم ممکنه همه ی دخترا چنین نظری رو دارن!

میدونید دخترای زیادی هستن که با خیلی چیزای ساده کنار میان و خوشحال میشن!اما اونها هم از همین دیدگاه به پسر ها نگاه میکنن! و توی ذهنشون این جمله میچرخه که(پسرا همه شبیه همن!).

خب اینکه یه آقا پسر موتور داشته باشه یا یه پراید(برای مثال پراید رو گفتم چون واقعا قیمتش بالا رفته ولی به قول همون آقا یسری از دخترا مسخره میکنن کسایی که پراید دارن!) اصلا عیب نیست و باید بهش افتخار کرد که تونسته باتلاش و پول خودش بخره!

این روزا خریدن یه خونه ی ۸۰ متری کار ساده ای نیست!

(پراید که جای خودشو داره)

و بنظر من اون آقا پسر باعث افتخار خانواده و اطرافیانشه،این روزا بیشتر پسرا وابسته به خانوادشونن!

نمیگم همه ی پسرا واقعا کسایی هستن که دارن خرج یه خانواده ی پر جمعیت رو درمیارن!

این روزگار جوری داره میگذره که همه به دنبال یه لقمه نون بخور و نمیریم! و اینجاست که میگم پسرای ایرانی باعث افتخار همه ی کشورن!

با توجه به مثل هایی که اون آقا زد(بی پولی،گرونی،قسط و...)اونها هنوزم قوی دارن ادامه میدن تا یه زندگی پر از آرامش برای خانواده هاشون فراهم کنن!

اما قبلا هم گفتم که به شخصه خود من،عنوان یه دختر نمیتونم مشکلاتی که آقایون دارن رو درک کنم!

درست همونطوری که آقایون مشکلاتی دارن خانم ها هم با مشکلاتی رو به رو هستن،ممکنع بعضی یا بیشتر این مشکلات از نظر آقایون خیلی ساده و کوچیک باشه!

اما خانم ها احساسات بسیار ظریفی در مقابل مشکلات کوچیک به کمک احتیاج دارن!

در پایان چه خوبه که پسرامون بیان از درداشون برامون بگن،تا (امثال کسایی مثل من بتونن اونها رو درک کنن)



مشکلاتمشکلات جوانانمشکلات زندگیسختی های زندگیهمدردی با جنس مخالف
"عزیزم پاک کن از چهره ات اشک را ز‌ جا برخیز تو‌ در من زنده ای من در تو ما هرگز نمیمیریم"
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید