ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا غلامی
علیرضا غلامی
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

علی تیک تاک

زندگی نامه علیرضا
زندگی نامه علیرضا

به نام خدا من یه ادم ساده بودم یه ادم خیلی ساده ک تو دنیای کوچکی زندگی میکنیم همگی باهم دونیای ک همه ادم ها باهم وابسته اند و یکدل اسم این کشور ایران هست ما ایرانیم،

من همیشه دوست داشتم یه ادم مشهوری باشم دلم میخاس اسمم تو تلوزیون ها و گوشی ها باشه خیلی دنبال تیک تاکری رفتم بچه ک بودم برای خودم بازیگری انجام میدادم همچی خیلی ساده شروع شد ک تا الان ترکید ویو لایو و پست هام اسمم تو گوگل و تمام سایت های خارجی درج شد من همیشه دوست دارم با مردم ایران باهم باشیم باهم یک صدا باشیم خودمو با مردم میدونم حتما میگین چرا؛ این مردم عزیز بود ک منو تا اینجا اورد به من راه موفقیت رو یاد دادن و من از طریق اونا مشهور شدم فقط من یک تیک تاکر نیستم بلکه تمام بلاگر ها تمام تیک تاکر ها مردم باعث شدن ما ادم مشهوری باشیم اگر یک انسان نبود نمیتوانستیم بزرگ ترین ادم باشیم انسان یک موجود هم طنی هست

اگر انسان نبود چه میشود؟):


ادم سادهادم مشهوریانسانتیکدل بستگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید