ویرگول
ورودثبت نام
توت فرنگی
توت فرنگی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

دوست داری کتاب بخونی؟اینارو بخون!(پارت 2)

مثل پارت قبل قراره دو تا کتاب معرفی کنم...

هر دو کتاب از "نشر نون" هستن!!!

1_نجواگر:

از نظر من...:یکی از بهترین کتابایی که خوندم!ژانرش معماییه,پس اگه این ژانرو دوست دارین,پیشنهاد میکنم که این کتابو از دست ندین!!!!

معرفی:کتاب «نجواگر» رمانی نوشته ی «الکس نورث» است که نخستین بار در سال 2019 منتشر شد. «تام کندی» که هنوز با غم فقدان همسرش کنار نیامده، به همراه پسرش «جیک» به روستایی آرام به نام «فدر بنک» می روند تا شروعی تازه در زندگی داشته باشند. اما «فدر بنک» گذشته ای تاریک دارد. 20 سال پیش، یک قاتل سریالی پنج پسر را ربود و به قتل رساند. قاتل تا پیش از دستگیری، با نام «نجواگر» شناخته می شد. اما به نظر می رسد این جنایت های قدیمی، مشکلی را برای «تام» و «جیک» ایجاد نخواهد کرد—تا این که یک پسر دیگر گم می شود و شایعاتی شکل می گیرد مبنی بر این که قاتل اصلی، همیشه دستیاری داشته است. و بعد، «جیک» رفتارهایی عجیب را از خود نشان می دهد—او می گوید نجوایی را از کنار پنجره ی اتاقش می شنود.....!

قسمت هایی از کتاب:

"«پیت» می دانست که شجاعت، نبود ترس نیست. شجاعت به ترس نیاز دارد."

قیافه ی من وقتی فهمیدم قاتل کیه:O_O

2_جبران میکنم!

از نظر من....:هنوز در حال خوندنم پس نمیتونم چیزی بگم...ولی تا الان که خوب بود!ولی بعضا شخصیت اصلی خیلی میره رو اعصابم و باعث میشه بخوام کتابو از وسط جرررر بدم!

معرفی:بله بله!کتاب دیگری از نشر نون!رمان جبران می‌کنم دربارهٔ دختری جوان به نام فیکسی است که در خانواده‌ا‌ی پیچیده زندگی می‌کند. شعار پدر فیکسی این است: «خانواده مهم‌ترین چیزه.» با درگذشت پدر، او در موقعیت بغرنج‌تری بین زندگی خانوادگی و زندگی‌ای که آرزویش را دارد گیر می‌افتد.

فیکسی در یک کافی‌شاپ با مرد جوان زیبایی به نام سباستین آشنا می‌شود و به‌طور اتفاقی کمک بزرگی به او می‌رساند. سباستین که مدیر یک شرکت سرمایه‌گذاری است قصد جبران دارد. از طرف دیگر، رایان، عشق دوره نوجوانی فیکسی، هم دوباره وارد زندگی‌ او می‌شود. آیا فیکسی موفق می‌شود زندگی و عشقی را که در پی آن است به دست آورد؟

قسمتی از کتاب:

وفاداری به خانواده یه بخش خیلی مهم از زندگی منه. شایدم مهم ترین بخش زندگیم باشه. هر قدمی که توی زندگی می خوام بردارم، صدای بابام رو توی گوشم می شنوم که هدایتم می کنه. قبل از این که از دنیا بره، همیشه می گفت: «خانواده مهم ترین چیزه، «فیکسی». تمام انگیزه ی ما خانواده است. خانواده همه چیزه.»

دوس دارم شخصیت "رایان" بمیرهw_W

بخونید و لذت ببریدددددد(((((:


معرفی کتابنجواگرنشر نونکتابتگ دیگری در کار نیستتتتت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید