ویرگول
ورودثبت نام
Parvaneh kurd
Parvaneh kurd
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

شکستن شاخ غول


همیشه شروع کردن سخت ترین مرحله س ؛
بخصوص برای یه آدم کمالگرا مثل من!


#استفان گایز توی کتاب #چگونه کمالگرا نباشیم میگه:《 افراد کمالگرا هیچوقت دوست ندارن یه کاری رو که توش خبره نیستن شروع کنن 》و به این فکر میکنم که این جمله چقدر منه?


همه چی از یه استوری اینستاگرام و یه دوره وسوسه کننده به نام #سئو شروع شد و باز هم همون حس همیشگی ترس از شروع?

اما...
من کمالگرای، مضطرب، پر از ترس پا توی مسیری گذاشتم که به معنای واقعی کلمه هیچی ازش سر در نمیاوردم ؛ البته تا همین چند هفته پیش!!

منی که الان اینجام از یه قسمتایی از این دوره گذر کردم که خودمم باورم نمیشه و این رو مدیون تیم خفن #پله به پله و راهنمایی های آقای علی بخشی هستم?
مخلص کلام اینکه نزارین هیچ ترسی جلوی علاقتون رو بگیره،
اگه شما هم چیزی رو دوست دارید قدم اول رو بردارید و شروع کنید، قطعا اولش سخته ولی تهش ی عالمه حس خوب براتون میمونه ??

استفان گایزکمالگراسئوپله به پله
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید