ویرگول
ورودثبت نام
m.h.charter123
m.h.charter123
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چرا در دوره بازاریابی دیجیتال شرکت کردم؟

بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال

من لیلا افشاری صالح هستم و 4 سال در زمینه بازاریابی دیجیتال فعالیت می کنم از آن جایی که علم دیجیتال مارکتینگ، علم جدیدی محسوب میشود اغلب شرکت های رو به توسعه به نیروی حرفه ای بازاریابی دیجیتال نیاز دارند، هرچند که من اطمینان دارم در آینده ای نزدیک تمام شرکت ها به نیروی دیجیتال مارکتر متخصص نیاز خواهند داشت.
به جرات میتونم بگم که دیگر در دنیای امروزی، شیوه های سنتی برای کسب وکار دیگر جوابگو نبوده و قدیمی شده. من به این باور رسیدم که کسب وکار های آنلاین نسبت به کسب و کار های سنتی مزیت های فراوانی دارد.
اعتقاد من براین است که هر چیزی که قابل اندازه گیری نیست قابل مدیریت هم نیست، هرچیزی که قابل مدیریت نباشد باعث هدر رفت منابع میشود و اینجاست که بازاریابی دیجیتال تفاوت خود را نشان میدهد.

و تصمیم گرفتم در دوره های بازاریابی دیجیتال شرکت کنم و در این زمینه اطلاعات مو زیاد کنم و از اونجایی که چند سال ست این مسیر دنبال میکنم امسال تصمیم گرفتم برای یادگیری بازاریابی دیجیتال در این دوره شرکت کنم

بازاریابی دیجیتالدوره های بازاریابی دیجیتالآموزش آنلاین بازاریابی دیجیتال
لیلا افشاری صالح هستم و 4 سال در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم
در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همراه با هم، مسیر پر پیچ و خمِ بازاریابی در فضای دیجیتال و کسب و کار آنلاین را طی می‌کنیم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید