ویرگول
ورودثبت نام
Leyla.toodeli
Leyla.toodeli
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

اندر احوالات ناشناس:)

سلام من اومدم ???
سلام من اومدم ???


فدات شم ?❤️
فدات شم ?❤️
من ?❤️
من ?❤️


عشقی?❤️??
عشقی?❤️??
فازت و دوست دارم ???
فازت و دوست دارم ???
نمی‌شناسم ?
نمی‌شناسم ?


خیلی‌ ممنونم از شما لطف دارین ???


هیجان زده شدم ???
هیجان زده شدم ???


نمی‌شناسم ?♥️
نمی‌شناسم ?♥️
من  درحال تفکر ?
من درحال تفکر ?


ممنونم ??
ممنونم ??
من??
من??


سوال کننده قصد جان مرا دارد??
سوال کننده قصد جان مرا دارد??
قیافه من????
قیافه من????


سلام عزیز ناشناس ، خیر گلم هنوز وقتش نرسیده عاشق بشم ??


ناشناس شاکی از عشق و محبت ?
ناشناس شاکی از عشق و محبت ?
من در افق ?
من در افق ?


والا عزیزم سبک نوشتنم عاشقانه است

دل میخواهد و من می نویسم?❤️

نمی‌شناسم ?❤️
نمی‌شناسم ?❤️
من?
من?


صادقانه جواب بدین و اگه می بیند خیلی هاش واقعیت نداره تأییدش نکنید ??

تو عزیزمی ????
تو عزیزمی ????
من ??♥️
من ??♥️


من?♥️
من?♥️


نمی شناسم?❤️
نمی شناسم?❤️

سلام ممنونم عزیزم

منم امیدوارم

لحظات خوبی رو به شادی سپری کنی وحال خوب مهمون دلت باشه?♥️?

برای تو عزیزم ?♥️❤️♥️
برای تو عزیزم ?♥️❤️♥️
فداتم ?❤️
فداتم ?❤️
هیجان فراوانی مرا گرفته است ?❤️
هیجان فراوانی مرا گرفته است ?❤️


سلام :)
سلام :)


تو که عزیز دلمی و به نظرم میا باشی،?♥️

?❤️
?❤️
هدی جانم، حباب، آلبالو، نگینی ?❤️
هدی جانم، حباب، آلبالو، نگینی ?❤️


سلام عزیز دلم ممنون خوبم تو خوبی گل ?❤️

منم دوست دارم عزیزم ?❤️

حال خوب مهمون دلت تو هم مراقب خودت و زیبایی هات باش ?❤️

من?❤️❤️
من?❤️❤️


آلبالو جانمه ?♥️
آلبالو جانمه ?♥️


سلام عزیزم خیلی لطف داری به من و معذرت می‌خوام که یه دفعه ای همه نوشته هامو پاک کردم و رفتم راستش یکم میخواستم دور شم از نوشتن و این جور جریانات ولی همین که داشتم میرفتم یه چیزی خورد تو سرم به خودم اومدم برگشتم سرجام ?♥️


شاید باورت نشه عزیزم اما اینقدر عصبانی بودم موقع رفتن که حتی نوشته های خودم و هم کپی نزدم و همه رو حذف کردم :(من شرمندم عزیز دلم قول میدم جبران کنم برات ?♥️

دوست دارم عزیزم ♥️?

حال خوب مهمون دلت ♥️?

من غرق در امواجِ اندوه ?
من غرق در امواجِ اندوه ?


فوضول جانم ?❤️
فوضول جانم ?❤️
قیافه من ???❤️
قیافه من ???❤️

اسمم لیلا است

قدم بلنده

پوستم هم روشنه ?❤️


اشکم در اومد ??❤️
اشکم در اومد ??❤️


من ??
من ??


انیمال هل عزیز باید باشند??
انیمال هل عزیز باید باشند??

سلام :)

ممنونم شما لطف دارین ?❤️?

حال خوب مهمون دلتون⁦╮(. ❛ ᴗ ❛.)╭⁩❤️

قیافه من??
قیافه من??


عزیز دلم ?❤️
عزیز دلم ?❤️
?❤️?
?❤️?


نمی‌دونم چه کسی هستی ??❤️
نمی‌دونم چه کسی هستی ??❤️
بچه حرف گوش کنی هستم ?❤️
بچه حرف گوش کنی هستم ?❤️


سلام عزیزم .من اگر بدونم کی هستی که هیچی جونت بردار فقط فرار کن?❤️















ارواح عمش???
ارواح عمش???
خوردی هسته اش و تف کن ???
خوردی هسته اش و تف کن ???


فداااااااتم عزیزم ❤️
فداااااااتم عزیزم ❤️
من در حال شادمانی ??❤️
من در حال شادمانی ??❤️



نه ??
نه ??
جواب قاطع من??
جواب قاطع من??


تو صد در صد فاطمه ای شطوری خر من ?
تو صد در صد فاطمه ای شطوری خر من ?



??
??


منم دوست دارم عزیزم ?❤️
منم دوست دارم عزیزم ?❤️
من?❤️?
من?❤️?


نمی‌شناسم چه کسی هست ??
نمی‌شناسم چه کسی هست ??


عزیزم کاملا یه دفعه ای داشتم با نویسندگی خداحافظی می‌کردم ، شهاب سنگ خورد توسرم نشستم سر جام

تصمیمم عوض شد ?❤️?

من???
من???


 دوستمی گل مگه دشمن بودیم تا حالا ???
دوستمی گل مگه دشمن بودیم تا حالا ???
به دیوار پناه می برم ??
به دیوار پناه می برم ??


ارواح عمش???
ارواح عمش???
نوش جونت ??
نوش جونت ??
سلام ناشناس جانم، شکر بد نیستم، خیرحدسی ندارم ?
سلام ناشناس جانم، شکر بد نیستم، خیرحدسی ندارم ?


مرسی فدات شم عزیزی ?❤️?

لطف داری گلم ?❤️?

حال خوب مهمون دلت

آرزوهات شیرین و دست یافتنی ?❤️?

فاز من ??
فاز من ??


سلام عزیزم تو تاج سر منی گل??منم خوشحالم از اینکه باهات دوستم دلبندم???
سلام عزیزم تو تاج سر منی گل??منم خوشحالم از اینکه باهات دوستم دلبندم???
من ?❤️
من ?❤️


معرف حضور تون هستن که ?❤️من????
معرف حضور تون هستن که ?❤️من????



سلام تینا جانم، خوبی ؟

ببخش این اتفاق یه دفعه ای شد و کاریشم

نتونستم بکنم ?❤️

ایمیلت و ندیدم گلم شاید ارسال نشده برام ?❤️

ببخش من از همینجا ازت معذرت می‌خوام ?❤️


جان خودت ????
جان خودت ????
من که می‌دونم تو کرمت و ریختی بلاخره ?
من که می‌دونم تو کرمت و ریختی بلاخره ?


بنده خدا حوصلشون سر رفته ??
بنده خدا حوصلشون سر رفته ??
من و حوصلم ??
من و حوصلم ??


سلام ، متأسف نباش من انتقامم و گرفتم ??
سلام ، متأسف نباش من انتقامم و گرفتم ??


من ???
من ???


ناشناس دیوانه????
ناشناس دیوانه????
دعا می کنم زود تر خوب شی ????
دعا می کنم زود تر خوب شی ????


سلام ، ممنونم عزیزمی❤️?
سلام ، ممنونم عزیزمی❤️?
من?❤️
من?❤️



من وقتی می بینم فقط لایک کردین و چالش و شرکت نکردین?
من وقتی می بینم فقط لایک کردین و چالش و شرکت نکردین?




ناشناس
بیخیال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید