ویرگول
ورودثبت نام
learner
learner
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

آموزش سری دستورات لینوکس



سلام دوستان خواستم اعلام کنم که از دو هفته آینده ( یا شاید ماه بعد یا شاید زود تر) بیشتر دستورات لینوکس رو ( تا اونجایی که می تونم) بررسی کنیم و استفاده کنیم هرچند خودم کاربر لینوکسی خفنی نیستم ولی خیلی علاقه دارم اینکار رو بکنم

قراره چه طوری پیش بره؟

خب به احتمال زیاد هفته ای ۱ یا ۳قسمت منتشر می شه و حتی آپشن ها رو بررسی می کنیم ( فقط دستور چون خودم زیاد حرفه ای نیستم).

توجه:

  • فقط در این سری آموزش؛ ما آموزش نصب لینوکس یا این چنین چیز ها نمی پردازیم.
  • و حتی من به شما منابع؛ و آموزش سرچ کردن در مورد این موارد رو می دم!
  • به شما دوره معرفی می کنم و از همدیگه راهنمایی می گیریم.
  • این دوره شامل پشتیبانی نمی باشد:) چرا که قراره باهم یاد بگیریم!
  • این دوره به صورت مقاله منتشر می شود
  • این سری مقاله در انتشارات cyber-secure منتشر می شه ( بازم به احتمال زیاد )



خوش و خندون باشید:)

آموزشدستورات لینوکس
یک کیبرد آزادی متعصب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید