ویرگول
ورودثبت نام
لرن سورس
لرن سورس
خواندن ۶ دقیقه·۴ سال پیش

بهترین چیزهایی که وقتی یک توسعه دهنده هستید، از آن برخوردارید

هیچ زمانی بهتر از این زمان برای تبدیل شدن شما به یک توسعه دهنده وب وجود ندارد. من توسعه وب را از چهار سال پیش در حالی که یک دانشجو بودم آغاز کردم. بعد از شش ماه مطالعه و یادگیری گسترده اصول اولیه برای توسعه وب، اولین پروژه خود را استارت زدم.


در آن روزها شاید چیزی حدود ۱۵ ساعت از یک روز خود را در جلوی کامپیوتر میگذارندم. علاقه شدیدی به برنامه نویسی و طراحی وب داشتم و تا میتوانستم برای رسیدن به جایگاه یک برنامه نویس حرفه ای تلاش کردم.

این تمرکز، نظم و انضباط ، جاه طلبی و پشتکار من بود که باعث شد، اولین شغل خود را بدست آورم و بهترین بخش این کار این بود که میتوانستم، از راه دور این کار را انجام دهم. در ایم مقاله میخوام در مورد خوبی های شغلتان به شما بگویم، پس تا آخر این مقاله همراه من باشید.

شما می توانید از راه دور کار کنید

این قسمت بسیار مورد علاقه من است و دلیل اصلی شروع این کار برای من دورکاری بوده است. این انگیزه و رویای من است. من هرگز چنین آزادی را در کل زندگی خود احساس نکرده ام. من می توانستم در هر جایی کار کنم، می توانم به هر زمانی که بخواهم شروع به کار کنم.

انعطاف پذیری و آزادی چیز بسیار ارزشمندی است. من یاد می گرفتم و حقوق می گرفتم. این واقعا یک رویاست. روزی که شروع به یادگیری کردم، واقعاً فکر نمیکردم که بتوانم بسیاری از مطالب را خودم یاد بگیریم.

هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد اگر کاری را دیگران انجام میدهند، چرا شما نتوانید این کار را انجام دهید. شما باید به خودتان ایمان داشته باشید، باید پایدار باشید زیرا، تنها چیزی که برای رسیدن به رویاهای خود نیاز دارید، تلاش و پشتکار است. وقتی شما بتوانید از راه دور کار کنید، دارای آزادی زیادی هستید، ثروت فقط پول نیست، برخی ثروت برایشان زمان و جایی است که مشغول به کار میشوند.

آیا همه این آزادی را دارند که در خانه بنشینند و وقتی در حال خوردن قهوه هستند، پول در بیاورند. چرا بخواهیم ۵۰ سال کار سخت را تحمل کنیم که ۱۰ سال آخر زندگی خوش باشیم. تازه در آن موقع سن شما بالا رفته و از بسیاری از لذت ها هم محرومید.

خوب پس به دنبال کاری باشید که آزادی در آن برای شما وجود داشته باشد. فرض کنید همین فردا تصمیم بگیرید به یک مسافرت بروید، وقتی رئیس داشته باشید، اجازه شما دست اوست، اما وقتی به صورت دورکاری کار میکنید، چنین مشکلاتی را نخواهید داشت.

شما می توانید کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کنید

پس از چندین سال کار به عنوان یک توسعه دهنده، بعد از تمام تجربه ای که شما جمع کرده اید، به راحتی میتوانید یک شرکت فناوری اطلاعات را راه اندازی کرده و کسب و کار خود را داشته باشید، میتوانید تیمی را برای پیشبرد اهداف خود راه اندازی کنید.

با تمام مهارتهایی که آموخته اید، دیگر نیازی نیست که هنگام ایجاد یک تجارت یا خدمات سودآور، هزینه های زیادی را صرف کنید. شما می توانید این کار را به تنهایی در آخر هفته یا در تعطیلات انجام دهید و اکنون که جهان به دلیل ویروس کرونا تحت قرنطینه است و همه در خانه مشغول به کار هستند، این بهترین راه برای ساختن استارتاپ سودآور شما است. شما می توانید از این وضعیت بهترین استفاده را داشته باشید.

فناوری بیش از آنچه پیش بینی می شد در حال رشد است. تکه ای از آن را بگیرید و بدون فکر در مورد چیزهای دیگر کسب و کار خود را شروع کنید. بدترین سناریو این است که پروژه شما برای کسی قابل استفاده نیست و میتوانید از آن به عنوان یک نمونه کار استفاده کنید.

شما به راحتی می توانید از کار تمام وقت به یک کار فریلنسری تغییر رویه دهید

با پیشرفت تکنولوژی، تقاضا برای توسعه دهندگان و مهندسان به سرعت در حال افزایش است. شرکت‌های متعددی وجود دارند که ترجیح می‌دهند آزادکارانی را برای انجام پروژه های خود استخدام کنند.

من در حین اینکه جایی به صورت تمام وقت مشغول کار بودم، در زمان فراغت از کار نیز به کار فریلنسری میپرداختم. وقتی یک توسعه دهنده باشید، هیچ محدودیتی در کار ندارید، فقط باید یک کامپیوتر داشته باشید. البته نکته مهمی که اینجا وجود دارد، این است که برای تبدیل شدن به یک فریلنسر، باید مطمئن شوید که چندین سال تجربه کسب کرده‌اید و رزومه شما کاملا برجسته است.

زمانی که پروژه‌های مستقلی را انجام می‌دهید ، مطمئن شوید که به وعده‌های خود به خوبی عمل میکنید. مشتریان را سورپرایز کنید، آنها نباید از شما ناامید شوند. بهتر است بیش از چیزی که آنها میخواهند را تحویل دهید، همین باعث تبلیغ برای کار شما خواهد شد. مطمئنا از وقتی که گذاشته اید، پشیمان نمیشوید.

میتوانید چیزهای فوق‌العاده‌ای برای خودتان بسازید

این احساس که شما میتوانید چیزی را از تخیل به واقعیت تبدیل کنید، واقعا فوق العاده است. در واقع به هر چیزی که فکر کنید، میتوانید ایجادش کنید. من با این حس ارزش زیستن پیدا میکنم. با مهارت های خود میتوانید هر برنامه یا وبسایتی را راه اندازی کنید. از مهارت های خود برای پیشرفت زندگی مردم استفاده کنید، افرادی که توانسته اند، دنیا را متحول کنند، برای پول کار نمیکردند.

نتیجه گیری

وقتی یک توسعه دهنده باشی، شغلی داری که شاید برخی ها حسرت داشتن آن را دارند، اکثر توسعه دهنده ها از حقوق خوبی برخوردار هستند، از طرفی شما دارای آزادی هایی هستید، که دیگران از آن محروم هستند.

منبع : لرن سورس

لرن سورسبرنامه نویسیتوسعه دهنده
لرن سورس یک پلتفرم شاخص و متفاوت در زمینه یادگیری و آموزش برنامه نوسی و طراحی وب است و به شما کمک میکند نیازهای آموزشی خود را در زمینه کد نویسی رفع نمایید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید