ویرگول
ورودثبت نام
lebronocta
lebronocta
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

از FOREX تا سنگ قبر

سلام و صد سلام!

با یه استارت طوفانی در خدمتم. حتی طوفانی تر از ایندین گای. امیدوارم بتونید تا آخر متن دووم بیارید چون جایزه داره! نه نداره. اگر به 100 دنبال کننده رسیدیم جایزه داره! چرت گفتم کلا جایزه نداریم. هرکی جایزه میخواد جمع کنه بره. اول لایک کن بعد برو فقط.

موضوع چیه؟ FOREX

درباره فارکس خواهم نوشت. این پست اول صرفا جهت آشناییه. یک سری توضیح کلی میدم که اوضاع از چه قراره و شاید یکی دوتا منبع میدم بخونید. حتما بخونین چون جلسه بعد کوییز میگیرم.

سعی میکنم مطالب کوتاه باشه و تکان دهنده! اکثرا تلاشم بر این خواهد بود منابع از جاهای مختلف جمع کنم براتون همینجا بذارم مگر اینکه آموزش لازم باشه که در این صورت خودم مجبورم بنویسم. منابع هم بیشتر انگلیسیه. اگر بلد نیستید جمع کنید برید . . . یاد بگیرید. ولی جدی زبان خوبه. اگر بلد نیستید بگید تو کامنتا حداقل اینگیجمنت بره بالا.

نویسنده در لحظه تولد
نویسنده در لحظه تولد

این چون اولین پسته خیلی اذیت نمیکنم. ولی از پستای بعدی کاری میکنم بفهمید رئیس کیه؟!!

استراتژی مناسب برای ورود به فارکس

چندتا نکته ماقبل شروع:

  • احساس دشمن شماست! در معامله. و همینطور تمامی لحظات زندگی.
  • اول رایگان!
    یعنی چی؟ یعنی حساب رایگان درست کن هر جا تونستی. و شروع کن به تجربه کردن. حتی به غلط. از قدیم گفتن:
مفت باشه کوفت باشه.
  • اصلا مال معامله کردن هستی؟
    کوتاه میگم: لزومی نداره یه گاو قهرمان شنا بشه. متوجه نشدی؟ حتما دنبالم کن. درسته بهم نمیرسی ولی جواب سوالاتو میگیری.
میفهمی شوخیه یا چی؟؟؟
میفهمی شوخیه یا چی؟؟؟

خیلی طولانی شد. فعلا یه مطلب بهتون معرفی میکنم با عنوان Forex trading strategies for beginners احتمالا بر توضیحاتش واقفید ولی حتما ببینید. نظرتونو بگید که درباره چه موضوعاتی از فارکس بیشتر تمرکز کنیم. اینجا برای شماست واسه عمه خودم که نمینویسم.

ضمنا اگر واقعا اطلاعات ندارید تلاش کنید هر روز مطالعه جزئی انجام بدید. سایت Investopedia را دریاب عزیز. این مطلب رو هم برای شروع چک کنین.
https://www.investopedia.com/terms/f/foreign-exchange.asp

امیدوارم مفید باشه. نظرتونو بگید. فعلا خداا حافظ.

forexفارکسforex strategyforex tradingtrading strategy
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید