ویرگول
ورودثبت نام
LeilA
LeilA
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

معلم شدن یا نشدن ؟

من الان کارمند قراردادی یک اداره دولتی ام. کارشناس فناوری اطلاعات هستم. چندی پیش یکی از همکاران بخش گزینش بهم گفت میتونم برای معلمی درخواست بدم و به آموزش و پرورش انتقالی بگیرم. بخشی از ماجرا که مربوط به شدن و نشدن این قضیه ست بماند ، بخشی از ماجرا رو که مربوط به درست و غلط بودن این تصمیمه میخوام با شما در میون بذارم.

اصلی ترین علت این تصمیم برای من ساعات کار کمتره. الان از 7 و نیم تا 4 و نیم سر کارم. علت دوم علاقه نسبی خودم به تدریسه و علت سوم سر و کار داشتن با بچه ها. یه علت پنهان تر هم وجود داره و اون ایجاد تنوع در زندگیمه..

حقوقم کمتر خواهد شد اما با توجه به زمان های خالی که به دست میارم گمونم می ارزه.

الان حدود 15 سال سابقه دارم. و تصمیم دارم با 20 سال سابقه بازنشسته بشم.(به شرط اینکه قانونش پابرجا باشه).

نیاز به همفکری دارم. نظر خودتون رو از هر جنبه ایی که هست بهم بگید..

معلمنظرسنجیکارمندیزندگیانتخاب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید