ویرگول
ورودثبت نام
Leila Badr
Leila Badr
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

چگونه یک سرویس خواب با کیفیت و شیک انتخاب کنیم؟

انتخاب سرویس خواب یکی از دغدغه‌های اصلی هر کسیه که داره خونه تجهیز میکنه. میتونه برای خودتون باشه یا برای نوزادتون. انتخابتون بسته به سبکی که دوست دارین، اندازه خونه و اتاق خوابتون، رنگ مورد علاقتون و نوع مواد اولیه‌ای که دوست دارین ممکنه تغییر کنه. برندهای مختلفی هستن که برای سرویس خواب میتونن انتخاب شما باشن. من توی این مقاله میخوام تجربه خودم از خرید سرویس خواب رو باهاتون به اشتراک بذارم. تا آخر این مقاله با من همراه باشین!

بهترین نوع سرویس خواب

من برای خرید سرویس خواب، اولین چیزی که واسم مهم بود کیفیتش بود. چون میخواستم که تا سال‌ها ازش استفاده کنم و مجبور نشم دوباره هزینه کنم. طی مدتی که برای خرید سرویس خواب تحقیق کردم، به این نتیجه رسیدم که بهترین نوع مواد اولیه برای سرویس خواب چوبه. اونم چوب با کیفیت. چوب باکیفیت دوام بالایی داره و جدا از اون بخاطر ساختاری که داره میتونه مدل‌های مختلفی رو داشته باشه. چوب خاصیت رنگ پذیری هم داره و دستمون رو برای انتخاب رنگ هم باز میذاره. من ترکیب لمسه دوزی و چوب رو هم برای سرتخت خیلی دوست دارم. بنظم نما و جلوه شیکی به اتاق خواب میده. برای انتخاب بهترین مدل سرویس خواب من سعی کردم مدل‌های خارجی رو هم ببینم و در نهایت سبک مورد علاقم رو پیدا کنم. سبک مورد علاقه من کلاسیک بود چون خیلی به اتاق جلوه لوکسی میده.

انتخاب رنگ سرویس خواب

برای انتخاب رنگ سرویس خواب من به رنگ‌های ملایم رسیدم. رنگ‌های تیره میتونن شیک باشن اما برای اتاق خواب به مرور شاید آدم رو خسته کنن. برای همین تصمیم من استفاده از یک رنگ روشن ملایم بود. من به فضای اتاق خواب خیلی اهمیت میدم و واسم خیلی مهمه که اتاقم حس آرامش رو بهم منتقل کنه. اما اگر شما از رنگ‌های تیره بیشتر آرامش میگیرین میتونین از اونا استفاده کنین. فقط به این نکته توجه کنین که رنگ‌های تیره اتاق خواب رو کوچکتر نشون میدن. اگر اتاق خواب کوچکی دارین بهتره از رنگ‌های روشن استفاده کنین که بخاطر انعکاس نور فضا رو دلبازتر نشون بدن.

بهترین طرح سرویس خواب برای اتاق کوچک

برای اتاق خواب کوچک همونطوری که گفتم بهتره از رنگ‍‌های روشن استفاده کنین. مدل سرویس خواب برای اتاق کوچک هم بهتره از دسته مدل‌هایی باشه که مینیمال‌تر هستن و سرتخت‌های ساده‌تری دارن. چون مدل‌هایی که دیتیل زیادی دارن فضا رو شلوغ‌تر نشون میدن و برای فضای کوچک مناسب نیستن. من برای اتاق خواب کوچک مدل‌هایی رو میپسندم که رنگ روشنی دارن، سرتخت ساده چوبی یا لمسه دوزی ساده دارن و زیاد نقش و نگار ندارن. مدل کاترین بالسا چوب میتونه انتخاب مناسبی برای اتاق خواب کوچک باشه. چرا که نقش و نگار خیلی ریزی داره و چشم رو نوازش میده. در ادامه برای اتاق خواب بزرگ هم پیشنهادم رو میگم.

سرویس تخت خواب دو نفره بالسا مدل کاترین
سرویس تخت خواب دو نفره بالسا مدل کاترین
سرویس خواب نوزاد بالسا مدل کاترین
سرویس خواب نوزاد بالسا مدل کاترین
سرویس تخت خواب یک نفره کاترین بالسا
سرویس تخت خواب یک نفره کاترین بالسا


بهترین طرح سرویس خواب برای اتاق بزرگ

انتخاب سرویس خواب برای اتاق بزرگ آپشن‌های بیشتری رو سر راهمون میذاره. چون فضای بیشتری داریم و میتونیم هرجوری که خواستیم پرش کنیم. ترجیح من برای اتاق خواب بزرگ استفاده از یه سرویس خواب لوکس هست که دیتیل بیشتری داره. برای رنگش هم میشه از رنگ‌های براق استفاده کرد که نهایت لوکس بودن رو برسونه. حتی میتونیم در انتخاب رنگ اتاق خواب هم نوآوری کنیم و از رنگ‌های تیره استفاده کنیم تا یه هارمونی جالب به دست بیاد. پیشنهاد من برای اتاق خواب بزرگ مدلی نیست به جز سرویس خواب رنزو. این مدل دیتیل زیادی داره و کاملا نمای لوکسی داره. این سرویس خواب دو نفره میتونه بهترین انتخاب برای اتاق خواب بزرگ باشه.

سرویس تخت خواب دو نفره بالسا مدل رنزو
سرویس تخت خواب دو نفره بالسا مدل رنزو

برای نوجوان هم پیشنهادم رو می‌ذارم:

سرویس تخت خواب یک نفره بالسا مدل دیاموند
سرویس تخت خواب یک نفره بالسا مدل دیاموند


معرفی بهترین فروشگاه خرید سرویس خواب

سرویس خواب من از بالسا چوب خریداری شده و من از وقتی که ازشون خرید کردم طرفدار پر و پا قرصشون شدم. محصولات بالسا 18 ماه خدمات پس از فروش دارن که این به من اطمینان خاطری که میخواستم رو برای خرید داد. من به صورت حضوری از شعبه شریعتی خرید کردم اما فروش غیرحضوری هم دارن که میتونین برای خرید باهاشون در تماس باشین. شعار بالسا توجه به جزئیاته که به نظرم خیلی ظریف و دقیق در محصولاتشون به چشم میخوره. بالسا علاوه بر سرویس خواب کالای خواب هم داره که ویژگی خیلی مثبتیه. چرا که دیگه لازم نیست برای خرید محصولات کالای خواب به مغازه‌های دیگه سر بزنین و میتونین تمام خریدتون رو یکجا انجام بدین. امیدوارم که این مقاله بهتون برای خرید سرویس خواب کمک کنه! بنظرتون چه نکته دیگه‌ای برای خرید سرویس خواب مهمه؟

سرویس خوابخرید سرویس خوابخرید سرویس خواب نوزادسرویس خواب نوجواندکوراسیون اتاق خواب
یه علاقه‌مند به حوزه طراحی داخلی و دکوراسیون خونه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید