ویرگول
ورودثبت نام
محمد مهدی نژاد
محمد مهدی نژاد
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

احراز هویت در امتا لیاتیم

منظور از احراز هویت چیست و چرا باید در امتا احراز هویت کنم؟

بنابر بخشنامه صادره از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، بمنظور فعالیت به عنوان یک مشاور فروش، بایستی به سن قانونی (۱۸ سال) رسیده باشید. در همین راستا، همه شما مشاوران موظف‌ هستید سریعاً برای ثبت نام در سامانه امتا اقدام کرده و سن و هویت‌تان را احراز کنید.

توجه: برای این کار، داشتن یک شماره تلفن همراه به نام خودتان الزامی است (همان کد ملی که با آن در وبسایت لیاتیم به عنوان یک مشاور فروش ثبت نام کرده‌اید).

آیا اتباع خارجی نیازی به احراز هویت در سامانه امتا دارند؟

خیر، اتباع خارجی امکان احراز هویت در سامانه امتا را ندارند و از روش دیگری که در آینده اعلام خواهد شد، احراز هویت می‌گردند.

شماره تلفن همراهی که با آن در لیاتیم ثبت نام کرده‌ام به نام خودم نیست، چطور احراز هویت کنم؟

اگر خط تلفن همراه ثبت‌شده‌ در حساب کاربری‌تان در لیاتیم به نام شخص دیگری باشد، اهمیتی ندارد. بمنظور احراز هویت در سامانه امتا، شما به عنوان یک مشاور فروش بایستی حتماً یک خط تلفن همراه به نام خودتان داشته باشید. یعنی خط تلفن همراهی که با آن در امتا ثبت نام می‌کنید، می‌تواند با شماره تلفن همراهی که در حساب کاربری‌تان در لیاتیم ثبت نام کرده‌اید، متفاوت باشد.

توجه: پس اگر خط تلفن همراهی به نام خودتان ندارید، بایستی نسبت به خرید یک خط جدید یا تغییر مالکیت خط فعلی‌تان (اگر امکان‌پذیر باشد) اقدام کنید.

اگر خط تلفن همراهی به نام خودم نداشته باشم، آیا میتوانم باز هم در سامانه امتا احراز هویت کنم؟

خیر. اگر خط تلفن همراهی به نام خودتان نداشته باشید، بایستی نسبت به خرید یک خط جدید یا تغییر مالکیت خط فعلی‌تان (اگر امکان‌پذیر باشد) اقدام کنید. چون بمنظور احراز هویت در سامانه امتا، مشاور فروش بایستی حتماً یک خط تلفن همراه به نام خودش داشته باشد. یعنی خط تلفن همراهی که با آن در امتا ثبت نام می‌کنید، می‌تواند با شماره تلفن همراهی که در حساب کاربری‌تان در لیاتیم ثبت نام کرده‌اید، متفاوت باشد.

به شماره تلفن همراهی که با آن در لیاتیم ثبت نام کرده‌ام دسترسی ندارم؛ چطور احراز هویت کنم؟

احتیاجی نیست به شماره همراه ثبت‌شده‌ در حساب کاربری‌تان دسترسی داشته باشید. بمنظور احراز هویت در سامانه امتا، شما به عنوان یک مشاور فروش بایستی حتماً یک خط تلفن همراه به نام خودتان داشته باشید. یعنی خط تلفن همراهی که با آن در امتا ثبت نام می‌کنید، می‌تواند با شماره تلفن همراهی که در حساب کاربری‌تان در لیاتیم ثبت نام کرده‌اید، متفاوت باشد.

اگر احراز هویت نکنم چه اشکالی دارد؟

درصورتی‌که عملیات احراز هویت خود را در سامانه امتا انجام ندهید، بنابر بخشنامه صادره از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، از ادامه فعالیت به عنوان یک مشاور فروش در لیاتیم تا زمان تکمیل احراز هویت، محروم خواهید شد؛ در واقع امکان ثبت سفارش و دریافت پورسانت از فروش از حساب کاربری شما سلب خواهد شد.

چرا احراز هویت من در امتا، در حال بررسی است؟

اطلاعات دریافتی از سامانه امتا با اطلاعات شما در حساب کاربری لیاتیم تطابق کامل نداشته است و کارشناسان واحد پشتیبانی در حال بررسی وضعیت احراز هویت شما در سامانه امتا، هستند و به زودی نتیجه آن به شما اعلام خواهد شد.

چرا احراز هویت من در امتا تأیید نشد؟

اگر کد ملی ای که شما به عنوان مشاور فروش حین ثبت نام در لیاتیم وارد کرده‌اید، با کد ملی اعلام‌شده از سوی شما در سامانه امتا، تطابق نداشته باشد، احراز هویت شما امکان‌پذیر نخواهد بود.

چرا در هنگام ثبت نام در امتا پیام خطای “ارتباط با سامانه شاهکار برقرار نشد” دریافت می کنم؟

این خطا از سمت وزارت ارتباطات بوجود آمده است و لازم است که ساعاتی دیگر مجددا تلاش نمایید.

چرا در هنگام ثبت نام در امتا پیام خطای “کدملی یا تاریخ تولد اشتباه است” دریافت می کنم؟

در این صورت نیاز است که اطلاعات وارد شده را دوباره بازبینی کنید. در صورتی که از صحت اطلاعات خود اطمینان دارید ساعاتی دیگر مجددا تلاش نمایید.

دقت داشته باشید که شماره همراه وارد شده باید به نام کدملی درج شده از جانب شما باشد.

چرا در هنگام ثبت نام در امتا پیام خطای “زیرساخت با مشکل مواجه شد” دریافت می کنم؟

این خطا از سمت وزارت ارتباطات بوجود آمده است و لازم است که ساعاتی دیگر مجددا تلاش نمایید.

چرا نمیتوانم در سامانه امتا احراز هویت کنم؟

اگر برای ثبت نام در سامانه امتا، به مشکل برخورده‌اید، می‌توانید فیلم آموزشی ثبت نام در امتا را ببینید و مطابق با آن عمل کنید.

احراز هویت امتاسایت امتالیاتیمثبت نام در امتاچگونه در امتا ثبت نام کنیم
مهدی نژاد هستم در کمپانی لیاتیم فعالیت دارم و خداروشکر یک تیم فروش بزرگ دارم و درحال حاضر جز نفرات برتر کمپانی هستم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید