ویرگول
ورودثبت نام
لیدا حسینی
لیدا حسینی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

چارلی کافمن؛ دلهره و لذت!

من_به_پایان_دادن_اوضاع_فکر_میکنم
من_به_پایان_دادن_اوضاع_فکر_میکنم

تصمیم گرفتم فیلم‌هایی رو که می‌بینم اینجا معرفی کنم. اینجوری فرصتی هم پیش میاد که درباره اون گپ بزنیم. اول از همه رفتم سراغ آخرین فیلم! «من به پایان دادن چیزها فکر می‌کنم» آخرین ساخته چارلی کافمن، روایت‌گر فیلمنامه درخشش ابدی یک ذهن پاک هست که مخاطب رو تا روزها درگیر خودش می‌کنه!


چارلی کافمن استاد خلق داستان‌هاییه که هول و ولا تو دل مخاطبش می‌ندازه. پس، از این فیلم جدیدش توقع دیگه‌ای هم نداریم!‌

#من_به_پایان_دادن_اوضاع_فکر_میکنم شاید نتونته شمارو به اندازه قصه عاشقانه #درخشش_ابدی_یک_ذهن_پاک درگیر خودش کنه ولی از نظر منتقدها بهترین فیلم این کارگردانه که براساس یک رمان اقتباس شده و نشانه‌های زیادی توش به‌کار رفته.

قصه اینه که یه دختر دانشجو تو روزی برفی به همراه دوست پسرش یک سفر جاده‌ای شروع می‌کنن و میرن که خانواده پسر رو ببینن.‌
از همین‌جاست که شما ترس و سرما رو حس‌ می‌کنید و این احساس هر لحظه اوج می‌گیره و زیر سقف خانه پدری جک بیشتر هم می‌شه!‌

شما مدام از خودتون می‌پرسید کجا هستیم؟ چه اتفاقی داره میفته؟ اصلا این ماجرا کجا شروع شده و کجا تموم می‌شه؟‌
و الحق که #جسی_پلمونس و #جسی_باکلی برای وحشت و اضطراب در سراسر فیلم می‌درخشند. در کنار این دو نفر #تونی_کولت و #دیوید_تیولیس در نقش پدرومادر داستان، حال مخاطب رو بدتر می‌کنن :)‌

راستش باید بگم اگه طرفدار سینمای کافمن هستید این فیلم رو ببینید! در غیر اینصورت، روایت رازآلود و خیال انگیز با دیالوگ‌های رگباری می‌تونه مجبورتون کنه فیلم رو ببندید!‌

فیلممعرفی فیلمچارلی کافمن
قرار بود نویسنده رمان‌های هزار صفحه‌ای بشم :) اما کم کم رفتم تو دل تولید محتوا! گرچه دیر نیست و به‌زودی راوی قصه‌های جدید می‌شم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید