ویرگول
ورودثبت نام
Pet
Pet
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

غذای عروس هلندی | پارت 1

همونطور که میدونید عروس هلندی ها نباید فقط یه نوع غذا بخورن ، مثلا تو می تونی هر روز برنج بخوری ؟ نه خب آدم زده میشه عروس هلندی هم اینجوریه ولی چون غذا نداره به اجبار همون رو می خوره ** حواستون باشه اگه عروستون مشکل داره یا دامپزشک گفته نخوره بهش ندید ☆

_________________**^^**___________________

عروس هلندی باید هر وعده یه چیزه متفاوت بخوره

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

پلت
پلت

پلت غذایه اصلی عروس هلندیه ، باید بهش داده بشه ^^ فقط حواستون باشه بهتون پلت مرغ مینا ندن باید حتما پلت عروس هلندی باشه چون یبار این اتفاق برای من افتاد و عروسام نخوردن

برنج
برنج


عروس هلندی ها عاشق برنج هستن ولی حتما حتما بدون روغن و نمک باشه چون نمک و روغن خیلی برای عروس مضره اگه نمی خواین عروستون عمرش کم بشه این دوتا رو بهش ندید

ترکیب نخود فرنگی ، ذرت ، هویج بخار پز
ترکیب نخود فرنگی ، ذرت ، هویج بخار پز

عروس هلندی ها عاشق ترکیب نخود فرنگی ، ذرت و هویج بخار پز هستن و حتما بهشون بدید ولی بدون نمک

استیک تشویقی
استیک تشویقی

عروس هلندی ها استیک تشویقی رو دوست دارن چون انواع دونه ها و تخمه ها توش هست ولی استیک تشویقی رو از پت شاپ ها نخرید چون همشون رو با عسل چسبوندن و عسل براشون مضره اگه دقت کنید تو تصویر بالا عسل رو نشون داده

خوشه ی ارزن
خوشه ی ارزن

پرنده ها عاشق خوشه ارزن هستن و هم باهاش بازی می کنن هم بهترین تشویقی عه هم می خورن

میلورم
میلورم

میلوُرم یا کرم خشک شده هم تشویقی هست هم غذا که من زیاد پیشنهادش نمی کنم چون عروس هلندیم زیاد استقبال نکرد ولی گفتم بدونید که همچین غذایی هم هست



ادامه دارد ...

^^ برای پارت بعدی فالوم کن ^^










\عروس هلندیعروس هلندی × غذا ×
"سلام " من درباره ی حیوونا خونگی توضیح میدم ^ اگه پت داری منو فالو کن * پشیمون نمی شی چون بیشتر درباره ی حیوون خونگیت می فهمی ♡ راستی من فقط درباره سگ ، گربه و طوطی حرف میزنم و توضیح میدم ☆
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید