ویرگول
ورودثبت نام
Pet
Pet
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

غذای عروس هلندی | پارت 2

پارت 2

پفیلا
پفیلا

عروس هلندی ها عااااششق پفیلا هستن ولی حتما حتما باید بدون نمک و روغن باشه ^*^ پفیلا برای عروس ها عالیه و حتما درست کنید و باهم فیلم ببینید 😉

کلم بروکلی
کلم بروکلی

عروس هلندی ها مثل ما علایق خاصی دارن بعضی از چیزایی که گفتم رو کلا دوست ندارن ولی بیشتر طوطی ها کلم بروکلی دوست دارن

ارزن
ارزن

ارزن با خوشه ی ارزن متفاوته و از اسمش معلومه خوشه ای عه ولی ارزن خالی مثل تصویر بالا خوشه ای نیست ولی عروس ها هردو رو دوست دارن و میخورن ولی اگه زیاد بهشون بدید باعت اضافه وزنشون میشه

تخمه کتون زرد
تخمه کتون زرد

عروس هلندی ها تخمه کتون زرد رو بیشتر از ارزن دوست دارن و عاشقش هستن کلی هم براشون مفیده ولی اگه زیاد بهشون داده بشه باعث اضافه وزن تو عروستون میشه

تخمه کتون قهوه ای
تخمه کتون قهوه ای

عروس هلندی ها زیاد تخمه کتون قهوه ای رو دوست ندارن و معمولا نمی خورن من برای عروسام گرفتم ولی نخوردن و ارزن رو به تخمه کتون قهوه ای ترجیح میدن

سیس رایس
سیس رایس

عروس هلندی ها عاشق سیس رایسن از نظر من هم سیس رایس خوش مزست و حق دارن عاشقش باشن 🤭 سیس رایس بدون نمک ، بدون چربی ، بدون شکر ، بدون گلوتن و بدون مواد شیمیایی هست و کاملا برای عروس هلندی مشخصه ، فقط کسایی که نمی دونن سیس رایس چیه ، سیس رایس یه میان وعده یا صبحونه برای ورزش کار هاست یا کسایی که رژیم تناسب اندام گرفتن هستش تو پت شاپ ها نیست 😊








*** خب تموم شد و آخرین پارت بود ***





^^ امیدوارم خوشتون اومده باشه ^^









"سلام " من درباره ی حیوونا خونگی توضیح میدم ^ اگه پت داری منو فالو کن * پشیمون نمی شی چون بیشتر درباره ی حیوون خونگیت می فهمی ♡ راستی من فقط درباره سگ ، گربه و طوطی حرف میزنم و توضیح میدم ☆
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید