ویرگول
ورودثبت نام
آرمی_نامجون
آرمی_نامجون
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

اکسو یا بی تی اس

سلام اکسوال ها

و سلام آرمی ها


من خودم به عنوان یه آرمی مدارم این پست رو مینویسم

من دیدم که یکی اومده بود و نوشته بود بی تی اس بهتر از اسکوعه و بیتی اس کینگه و اینا و آرمی ها با اکسوال ها با هم جر و بحثشون شده بود و به فحش فحش کاری و نسخره کردن و هیت دادن رسیده بود


من اومدم تو این مطلب بگم هر کسی سلیقه ای داره و هرکسی چیزی رو دوست داره

هر چیزی ارزشی داره و هر چیزی اهمیتی

حالا واقعیت اینه که توی بیشتر جا ها بی تی اس بالا تر از اکسو بوده (لطفا بخونید)

و اکسو هم یه سری جا هایی بالاتر از بی تی اس



من طرفدار هر دو گروه هستم اما بصی تی اس بیشتر من یه کیپاپرم و هیچوقت هیت نمیدم

من از هیت متنفرم

حالا اکسوال ها و آرمی ها بگن بایستون کیه؟

من هیچوقت هیچوقت به هبچ گروهی هیت نمیدم و از شما هم خواهش دارم که هیت ندین

هر دو گروه عالین عالییی

از شما اکسوال ها و آرمی ها خواهش دارم که کامنتی نزارید که به اون یکی گروه بر بخوره

میدونید اگه همچین کاری کنید و گروه مورد علاقتون بفهمه چقدر ناراحت میشن؟?

من خودم از این هیت ها خیلییی ناراحتم و احساس میکنم این گروه ها که ناراحتن نصفش برای هیت هاس

توی کامنت های اون پست گفتن که اکسو بیشتر به اکسوالاش اهمیت میده

اما اگه واقعا کیپاپر باشین و هر دو گروه رو بشناسین یا اصلا هیچ کدوم از گروه ها رو نشناسید به حرفم گوش کنید شما فرض کنید یه آیدل معروفین و اینکه یه شب فکر میکنین چرا به اینجا میرسین قطعا به خاطر طرفداراتون خب معلومه که خیلی اونا رو دوست دارین اصلا یه مثال دیگه فکر کنید یه فرد شما رو دوست داره و در حدی که عاشقتونه شما اونو دوست ندارین؟ پس هیچ فرقی نمیکنه که اونا بیشتر دوست دارن یا اینا

هر دو تا گروه کلی موفقیت دارن پس موفقیت هیچ کدومو به رخ هم نکشیم

امیدوارم هیچ آرمی و اکسوالی که فقط پز میده وجود نداشته باشه

با عشق یه آرمی هستم که به هیچ گروهی هیت نمیدم و حرص نمیخورم❤?

هر دو گروه بگن بایسشون کیه؟

بایس من نامجون لیدر گروه بی تی اسه?❤

عخشم هر روز باهاش میمیرم?❤


و قابل توجه همه بگم نه بلک پینک نه اکسو و نه بی تی اس هیچ بازدیدی رو نخریده و بی تی اس بیلبورد رو نخریده لطفا شایعه پراکنی نکنید??



































بی تی اساکسوآرمیاکسوالهیت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید