ویرگول
ورودثبت نام
الناز عوض زاده
الناز عوض زاده
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

نتیجه انتخابات پیش رو بر روی کالاهای وارداتی

چند روزی میشه دارم قیمت های بازار و نوسانات به شدت بالا رو بررسی میکنم. شب که میخوابم انگار دلار مغزم 25 تومنه صبح پامیشم دلار 40 تومنیه!

منطق افزایش قیمت هارو اصلا درک نمیکنم همه برای خودشون شدن علامه دهر،برای خودشون افزایش میدن تهشم میگن چی ارزونه؟ همه چی گرون شده دیگه اینم از این مورد استثنا نیست.

قاب گوشیم دو تا گوشه پایینش پاره شده بود اما اینقدر قیمت ها رفته بالا یه قاب 60 تومنی شده بالای 200 هزار تومن جرعت نداشتم برم قاب بگیرم با همون سر میکردم.

چندتا آنلاین شاپ چک کردم اولیش .... کالا بود قاب گوشیمو داشت از 9 تومن تا 300 هزار تومن خلاصه یه قیمت مقطوعش رو خریدم چیزی حدود 50 تومن با هزینه پیک برام تموم شد، نگم براتون چقدر ناراحت شدم قاب رنگ و رو رفته و شل و ول از همه بدتر فیکس گوشیم نبود، حرصم درومد! اومدم مرجوع کنم هر چقدر علت رو نوشتم رد شد و قبول نکردن.

خلاصه کنم 50 تومن دود شد رفت آسمون!

گفتم جهنم و ضرر یبار دیگه شانسمو امتحان میکنم یکی دیگه میخرم بعد کلی سرچ و مقایسه و اینترنت مصرف کردن تو این سایت و اون سایت از یکی دیگه از آنلاین شاپها خرید کردم و قبلش به شماره ای که تو سایت بود زنگ زدم

گفتم سلام آنلاین شاپ ...؟

گفت بله . بفرمائید.

گفتم قاب گوشی هاتون اصله ؟

گفت بله ما جنسامون وارداتی اصل هستند.

گفتم فیکس گوشی میشه ؟ خیلی سفت نیست؟ شل نیست.

اون اقاهه فهمید شک دارم و تجربه خرید منفی دارم. برام با صبر و حوصله تک تکشو توضیح داد.

اون محصولی که خریدم تخفیف داشت خیلی حس خوبی بود، خلاصه کنم براتون سفارش دادم بسته پیچ اومد در خونه تو دو ساعت|یکم دو دل بودم که اصلا نکنه اینم بخوره تو ذوقم،نکنه جنسش بد باشه دوباره پولم بره! خلاصه کلی کلنجار رفتم تا بازش کردم.

دیدم واقعا اصله، فیکسه ، از دستم سر نمیخوره از همه مهم تر جای دستم روش نمیمونه! حتی طبق گفته های خودشون که کثیف نمیشه منم خوشحال اومدم با خودکار کشیدم روش. خوشحال بودم جوگیر شدم!

اما در کمال تعجب پاک شد.

تجربه خوبی شد از آنلاین خرید کردن قبلی رو شست برد.

قاب سیلیکونی آیفون 12 پرو
قاب سیلیکونی آیفون 12 پرو


بعد خرید خوبم تصمیم گرفتم این متن رو بنویسم و از صاحب این کسب و کار موفق تشکر کنم. من از آنلاین شاپ فروشگاه لوازم جانبی لچکو خرید کردم و واقعا راضی هستم و حس خوب گرفتم . خدا قوت لچکو کمپانی!

قاب گوشیقاب گوشی آیفونخرید قاب گوشیقیمت قاب گوشیتجربه خرید از آنلاین شاپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید