ویرگول
ورودثبت نام
الناز عوض زاده
الناز عوض زاده
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

نقد بند های اپل واچ؛ سیلیکونی، چرمی و فلزی


چند وقت پیش داشتم برای اپل واچم دنبال بند ساعت می‌گشتم، هر سایتی رو برای خرید انتخاب میکردم ویژگی های عجیبی برای هر مدل می نوشتن، منم دنبال یه تنوع جدید بودم در نتیجه چندين مدل مختلف بند ساعت انتخاب و به سبد خريدم اضافه كردم.

اوليش مدل سيليكوني، چرمي، نايلوني و فلزي.

هر كدوم بند هارو به مدت يك هفته امتحان كردم البته مدل نايلوني بعد دو روز از رده بندي خارج شد و امتحانش و ديگه ادامه ندادم.

1. حالا بریم سراغ نقد بند سیلیکونی

بند سیلیکونی که خریدم رنگ زیتونی سبز بود، یک هفته برای اینکه بخوام رو ماندگاری رنگش نظر بدم سخته و نمیتونم بگم مادام العمر رنگش ثابته، اما تو این یک هفته رنگش سیاه نشد و تغییر رنگ هم نداد.

دور مچ من فیکس بود و تغییر ساز نداد؛ شل و ول به اصطلاح نشد.

به دست من حساسیت نداد با اینکه من به استیل حساسیت دارم قفلش برای دستم مشکلی به وجود نیاورد و از این بابت رضایت منو جلب کرد.

با اینکه چندین بار آب بهش برخورد کرد بازم قفلش زنگ نزد و روی دستم جا نینداخت.

من خودم عاشق رنگ های جیغ هستم و رنگ نارنجی و صورتی برام اولویت داره و اولین بار توی خریدم بود که رنگ سبز انتخاب کردم. راضی ام از رنگش و امیدوارم همینجوری هم برام ثابت بمونه.

ب
ب


ضد آب بودن و ضد حساسیت بودن بند سیلیکونی بهم ثابت شد. برای اینکه ضد خط و خش بودن اونو امتحان کنم از ناخون استفاده کردم، ناخون های من گوشه های تیزی داره و ازش به عنوان خط استفاده کردم . روش جای ناخونم افتاد ولی نتونست برشی ایجاد کنه با اینکه ناخون های من روی پوستم قرمزی و سوزش ایجاد می کنه.

بند سیلیکونی یه حالت پلاستیکی داره و حس میکنین پلاستیکه و خودمم مطمئن بودم توش پلاستیک داره، پلاستیک زیرش هر چیزی باشه عرق میکنه اما این جنس سیلیکونی روی دست من عرق نکرد و حتی من چندین بار چک کردم و برای چک کردنش از دوربین هم استفاده کردم تا اون لحظه رو ثبت کنم اما ضد تعریق واقعی بود.

فکر میکنم هر چیزی که لازمه درباره بند سیلیکونی بدونید رو گفتم باز هر سوالی بود در کامنت ها میتونید بپرسید.

2. بند فلزی

بند فلزی که خریدم دو مدل بود که یکیش اسمش رولکسی بود و دیگری میلانس.

رولکسی طرح درشت و تیکه ای داره و میلانس به صورت ریز بافت با قفل مگنتی اما رولکسی قفل چفتی داره.

بند فلزی اپل واچ
بند فلزی اپل واچ

البته تا جایی که فهمیدم به بند رولکسی 7 bead هم میگند برای اینه که از 7 تا تیکه ساخته شده و 7 تا تیکه با سوزن های ریزی بهم متصل شدند.

از خوبیاش بخوام بگم اینه که رنگش ثابته و ضد آبه اما خیلی سنگینه و این برای من خیلی مهمه که سبک باشه.

من مچ کوچیکی و نسبتاً ضعیفی دارم و نمیتونم هر وزنی رو تحمل کنم، از این بابت این بند برای من سنگین بوده و یکم تو ذوقم زد.

اما خوش رنگه و جلوه فوق العاده جذابی توی عکس‌ها و ویدئو‌ها داره که منو راضی نگه داشت.

به خاطر تیکه تیکه بودنش چند بار به شالم که اون شال نخیه گیر کرد اما نخ کش نکرد و با یه تکون تیکه نخل گیر کرده آزاد شد. اما در کل سنگینیش برای من زیاد بود.

3. بند چرمی

این مدل واقعا مورد علاقه منه و این علاقه شخصی هستش.

از زمانی که از ساعت استفاده میکنم همیشه بند چرمی داشتم و برای تنوع همه رنگ بندی هاشو میخرم.

به نظرم یکی از شکیل ترین و لاکچری ترین اکسسوری برای همراه داشتن بند چرمی هست، این بند چرمی در رنگ بندی قهوه ای روشن و تیره همچنین مشکی خریدم؛ چون میدونستم هیچ چیزی نمیتونه باعث بشه دوستش نداشته باشم.

بند های چرمی برش و طراحی خاصی که روی مچ خودشو بهترین نشون میده و من خودم عاشقشم، تازه چرم یه بوی خاصی داره با توجه به اینکه من عاشق عطر تام فورد هستم اینو هم خیلی می پسندم جفتش بوی چرم و چوب سوخته میدن و من با بو کردن آنها چشمام قلبی میشه و لبام خندون!

حالا ویژگی هاشو تک تک بررسی کنیم. فیکس مچ دست می شد و لقه نداشت.

ضد آب بود و بر اسر آب پوسته هاش جدا نشد.

قفلش سگگ دار هستش یعنی به اندازه مچ تنظیم میشه تو کدوم حفره بسته بشه.

ضد حساسیتِ و دور مچ و قرمز نمیکنه و خیلی راحت فیکس میشه.

اما من به قفلش حساسیت داشتم و اونم به خاطر پوست منه و فقط پوستم قرمز شد و نه خارش داشتم نه پوسته پوسته شد.

بند چرمی اپل واچ
بند چرمی اپل واچ

این مدل چرمی که خریدم این بود و نرم بود و فیکس دور دست میشد و اصلا زمخت نبود.

بند چرمی اپل واچ
بند چرمی اپل واچ

حالا خیلی دوست دارم این مدل چرمی رو هم امتحان کنم که قفل ثابت داره و اصلا برجستگی نداره.

این قفل نداشتنش خیلی جذابه.

در کل خرید خوبی بود و من بابت هیچ کدوم جز بند ساعت نایلونی ازییت نشدم.

عاشق همشونم و از خریدم راضی ام و قیمت همشونم خیلی خوب بود.

تمامی محصولات مورد نقد از سایت لچکو خریداری شده است.
بند سیلیکونی اپل واچبند چرمی اپل واچبند فلزی اپل واچبند اپل واچ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید