ن 11 (8 آشکار 3 مخفی)
سِنَةٌ 1+1 (نون اول و دوم) نَوْمٌ 1+1 (نون سوم و چهارم) مَنْ 1+0 (نون پنجم) عِنْدَهُ 1+0 (نون ششم) بِإِذْنِهِ 1+0 (نون هفتم) بَيْنَ 1+0 (نون هشتم) يُحِيطُونَ 1+0 (نون نهم) بِشَيْءٍ 0+1 (نون دهم) مِنْ 1+0 (نون یازدهم)
آیت الکرسی ثقل راست دارد و ثقل چپ و مرکز ثقل، در میان اش میگوید من ذالذی یشفع عنده الا باذنه و این ثقل میانی است... ثقل راست چهار نون دارد (دو مخفی دو آشکار) ثقل میانه سه نون آشکار دارد و ثقل چپ چهار نون دارد (یک مخفی و سه آشکار)
ثقل راست به لحاظ شمارگان نون مخفی و آشکار زوجیتی است و ثقل وسط صفر است زیرا مخفی ندارد و ثقل چپ به لحاظ شمارگان نون مخفی و آشکار فرد است... این همان نماد دولت مستضعفین است و این همان شفع و وتر است که به وضوح دیده میشود و طبق زوپ من شک ندارم شفع و وتر نماد امام حسین است... در اصل میگوید اذن شفاعت مستلزم وجود حکمت است و به حکمت است که اذن شفاعت صورت میگیرد. امام حسین نیز اوج پدیداری نور حکمت اهلی تحلیل الله و ممتاز در اسلام است.
تنها ارقامی که کدگشایی ساده دارند 5 12 13 14 15 17 هستند. ولی یازده کدگشایی ساده ندارد... مگر اینکه به نحوی با داخل نون ها واکنشش بدهیم... مثلا یازده هفتمین عدد خودریشه است و در نوبت نیز پنجمین عدد خود ریشه است و در نوبت نوبت نیز چهارمین عدد خود ریشه است... میبینی؟ انگار دارد حرف میزند میگوید سه گام در خودریشگی بردار به چهار میرسی! چهار و سه نیز در نون ها بواسطه معنای سوره واضح هستند... البته این فقط برای اینکه بگوید مطمئن باش چهار سه چهار صحیح است نیست بلکه به نظرم یک کانال است به محیط فهم جدید که کدگشایی اش سخت است و کار هرکسی نیست...
هشت همیشه کدگشایی رضا نیست و نمیتوان به آن اطلاق داد... ولی طبق علم من تمام این بدبختی های دنیا به خاطر دو عامل است و یکی از آنها رسیدن به رضای حداقلی لازم برای سعادت بهشتی است و دیگری رسیدن به غفران حداقلی برای سعادت بهشتی! این آیه نیز دارد در مورد شفاعت صحبت میکند و رابطه آن با الله بسیار پررنگ است و نوعی به صورت بگی نگی با شفاعت کنندگان رابطه دارد... چرا سه میتواند غفران باشد؟ میدانیم گذشت الهی سه رتبه دارد و بیشتر نمیشود، عفو، صفح،غفران پس عدد سه میتواند به عنصر غفران در شفاعت اشاره کند و عدد هشت به عنصر رضوان... الله اعلم.
_________________
م 15
نَوْمٌ 1 مَا 2 مَا 3 مَنْ 4 يَعْلَمُ 5 مَا 6 أَيْدِيهِمْ 7 مَا 8 خَلْفَهُمْ 9 مِنْ 10 عِلْمِهِ 11 بِمَا 12 السَّمَاوَاتِ 13 حِفْظُهُمَا 14 الْعَظِيمُ 15
میدانیم پانزده از اعداد محکم است و این یعنی در ربط مالحرسط این آیه به پانزده (نور خداوند و چهارده نور تحلیل او) شک نکنید!
در میم دهم نون و میم به هم پیوند خورده اند... بشی من علمه! یعنی به چیزی از علم او و در واقع دارد به چیزی از علم اشاره میکند! عدد ده اگر با علم و مخصوصا علم الله پیوند بخورد به علم اسراری اشاره میکند و این یعنی پیوند مالحرسط صهیع قکن بواسطه اسرار علمی در این آیه محکم است...
________________
ا40 (40 الف. 69 فتحه آشکار. 9 فتحه نهان)
اللَّهُ 2+2 لَا 1+1 إِلَهَ1+2 (پنجمین فتحه) إِلَّا2+1 هُوَ0+1 الْحَيُّ1+1+1 الْقَيُّومُ1+1+1 لَا1+1 (دهمین فتحه آشکار) تَأْخُذُهُ1+1(دهمین الف) سِنَةٌ0+1 وَلَا1+2 نَوْمٌ0+1(پانزدهمین فتحه آشکار) لَهُ0+1 مَا1+1 السَّمَاوَاتِ3+3+1 (بیستمین فتحه آشکار) وَمَا1+2 الْأَرْضِ2+1+1 مَنْ0+1 ذَا1+1 (بیست و پنجمین فتحه آشکار) الَّذِي1+1+1(بیستمین الف) يَشْفَعُ0+2 عِنْدَهُ0+1 إِلَّا2+1 (سی امین فتحه آشکار) بِإِذْنِهِ1+0 يَعْلَمُ0+2 مَا1+1 بَيْنَ0+2 (سی و پنجمین فتحه آشکار) أَيْدِيهِمْ1+1 وَمَا1+2 خَلْفَهُمْ0+2 (چهلمین فتحه آشکار) وَلَا1+2 يُحِيطُونَ0+1 بِشَيْءٍ0+1 إِلَّا2+1 (پنجاهمین فتحه آشکار) بِمَا1+1(سی امین الف) شَاءَ1+2 وَسِعَ0+2 (55 فتحه آشکار) السَّمَاوَاتِ3+3+1 وَالْأَرْضَ 2+3+1 (61 فتحه آشکار) وَلَا 1+2 يَئُودُهُ0+1 حِفْظُهُمَا1+1(65 فتحه آشکار) وَهُوَ0+2 الْعَلِيُّ1+1+1 الْعَظِيمُ1+1+1(چهلمین الف) (69 فتحه آشکار)
میدانیم چهل عدد ملکه بودن و رواج یافتن ها است، هرکاری میخواهیم برای خود رواج دهیم با چهل تاکید میکنیم. البته هیچ دانش محکمتری راجع به چهل ندارم الا چهل الف در این آیه شاید بلوغ عنصر علی یا معقول صفر یعنی توحید باشد... در این تلاش خطاهای زیادی داشتم و اصلاح کردم ولی زیاد چک کردم! ممکن است خطایی نیز باشد الله اعلم...
________________
ل29 انواع لام و 5 نوع مشدد
اللَّهُ 2 لَا 3 إِلَهَ4 إِلَّا6 الْحَيُّ7 الْقَيُّومُ8 لَا9 لَا 10لَهُ11 السَّمَاوَاتِ 12الْأَرْضِ 13الَّذِي 15إِلَّا 17يَعْلَمُ18 خَلْفَهُمْ19 وَلَا20 عِلْمِهِ21 إِلَّا 23السَّمَاوَاتِ 24وَالْأَرْضَ 25لَا 26الْعَلِيُّ 28الْعَظِيمُ29
پنج لام مشدد نیز میتواند موید چیزی مربوط به پنج تن باشد الله اعلم. البته مهم این نیست که پنج تاست باید دید چه میگوید که کار پر محاسبه ایست ولی نباید سخت باشد...
بیست و نه سوره مقطعه دار در قرآن داریم و این نشانه محکمی است ولی باید دید منظور چیست و شاید منظور استحکام عنصر آغازگر سر تحلیل الله و استحکام نور فاطمه در این آیه باشد... الله اعلم
________________
ح 3
الْحَيُّ يُحِيطُونَ حِفْظُهُمَا
چیزی نمیفهمم محکم باشد...
________________
ر 3
الْأَرْضِ كُرْسِيُّهُ الْأَرْضَ
هم عدد حرف حسین هم عدد حرف حسن سه است...جز اینکه ثقل مرکزی نیز سه است مفهوم چیست نمیدانم... الله اعلم
________________
ط 1
يُحِيطُونَ
ط (حرف باقرالعلوم) همراه با احاطه به علم آمده است! با توجه به استحکام حروف مقطعه میتوان زمینه کدگشایی را خوب دید ولی اینکه چطور الله اعلم...
________________
ص 0
________________
ه15_ 14 ه معمولی و یک تائی
اللَّهُ1 إِلَهَ2 هُوَ3 لَا تَأْخُذُهُ4 سِنَةٌ5 لَهُ6 عِنْدَهُ7 بِإِذْنِهِ8 أَيْدِيهِمْ9 خَلْفَهُمْ10 عِلْمِهِ11 كُرْسِيُّهُ12 وَلَا يَئُودُهُ13 حِفْظُهُمَا14 وَهُوَ15
حضور حقیقی حرف و عنصر موسی کاظم خیلی محکم است و نزدیک در حد آیه ذالنون میباشد... ه متفاوت باید اشاره ای از جانب الله باشد ولی چیست الله اعلم...
_________________
ی20 (18 ی آشکار 30 کسره یک کسره تنوینی 2 ی مخفی در ه)
إِلَهَ0+1 إِلَّا0+1 الْحَيُّ2+0 الْقَيُّومُ1+0 سِنَةٌ0+1 فِي1+1 السَّمَاوَاتِ0+1 (پنجمین کسره) فِي1+1 (پنجمین یا) الْأَرْضِ0+1الَّذِي1+1 يَشْفَعُ1+0 عِنْدَهُ0+1 إِلَّا0+1 (دهمین کسره) بِإِذْنِهِ0+4+0+1 يَعْلَمُ1+0 بَيْنَ1+0 أَيْدِيهِمْ2+2 (شانزدهمین کسره)(یازدهمین یا) لايُحِيطُونَ2+1 بِشَيْءٍ1+1+1 مِنْ0+1 عِلْمِهِ0+3+0+1(بیست و دومین کسره) إِلَّا0+1 بِمَا0+1 وَسِعَ0+1 كُرْسِيُّهُ1+1 (پانزدهمین یا) السَّمَاوَاتِ0+1 (بیست و هفتمین کسره) يَئُودُهُ1+0 حِفْظُهُمَا0+1 الْعَلِيُّ1+1 الْعَظِيمُ1+1(هجدهمین یا)(سی امین کسره)(یک کسره تنوینی)(دو ی مخفی در ه)
چیز عجیبی نیست ولی خیلی به واضحی عین در این آیه نیست... الذی6 لایحیطون12.13 یئوده18 به نظرم اینطور معنی دهندگی دارد در ضمن یهیطون دو ی دارد و موثر برای جذب است... اما وقتی با زوپ ترکیب میکنیم میفهمیم این آیه دارد در مورد کسی حرف میزند که نمیشود نگاهش داشت و صفر است که چنین است!
نه فقط همین بلکه این جمله نیز هست الَّذِي6 أَيْدِيهِمْ11.12 لايَئُودُهُ18 اینهم توضیح دیگری است برای توصیف علی وار زوپی که میگوید نمیتوانند در دست بگیرند هرکاری بکنند و همان صفر است!
الذی6 ایدیهم11.12 العظیم18 این نیز جمله دیگری است که قابل استخراج است و به عظمت صفر اشاره میکند که ید اختصاصی خداوند است طبق توضیحات در زوپ انطباق دارد زیرا ید اختصاصی خداوند باید عین توحید باشد و جز کسی که صفر است توانایی گرفتن ید اختصاصی خداوند را ندارد!
الذی6 یحیطون12.13 العظیم18 کسی که بر عظیم احاطه میکنند. این نیز توصیفی دیگر از صفر است زیرا صفر طبق زوپ در ریشتر نهم هم قابل دیدن است! صفر یعنی روال خودی خود و برای ریشتر نهم صادق است...
میتوان الذی ایدیهم العلی و الذی یحیطون العلی را هم اضافه کرد ولی این دیگر در مورد صفر نیست بلکه در مورد امام رضا است! چون معنا واضح است! در این مورد یک یا شمرده میشود و نمیشود!
کدگشایی یا خیلی سخت است ولی باید دقت کنید... چرا شش؟ به نظرم زیاد شش مهم نیست ولی چون هجده وضوح در آیه دارد میشود به عنوان ریشه قبولش کرد...
__________________
ع 6
يَشْفَعُ عِنْدَهُ يَعْلَمُ عِلْمِهِ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ
اوه مای گاد! اوه مای گاد... شاید حروف محکم همین را میگوید! قشنگ دارد میگوید علی عظیم نزد او شفاعت میکند و علم او را عالم است! دیگر ایمان بیاوریم... ایمان بیاوریم!
_________________
ق 1
الْقَيُّومُ
_________________
ک 1
كُرْسِيُّهُ
وقتی حروف مقطعه که یک بار آمدند را کنار هم بگذارید میگوید القیوم یحیطون کرسیه... به قدرت ع یعنی عنصر امام جواد نیست ولی خوب است!
=======================================
لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَدْ تَبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَى لَا انْفِصَامَ لَهَا وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ
7م
میم وسط استمسک است. این یعنی ثقل میم ها رو به تمسک که اصلی ترین پیام است افتاده... میم و نون در ایمان به خدا پیوند خورده اند.
_____________
الف 9 عدد بعلاوه 5 عدد ف (تصمیم گرفتم ف را نیز از این به بعد اضافه کنم چون عضو مخفی حروف مقطعه است) 25 فتحه 10 الف نهان 13 فتحه نهان
میشود الف را به عنوانه نشانه شکستگی دار ربط یافته به لام دید زیرا هم الف (ا ف) مجموعا چهارده است هم لام چهارده... اما اینکه این شکستگی چگونه کد گشایی میکند الله اعلم...
_____________
ل 14
وقتی لام به عدد محکم چهارده میخورد باید دنبال این باشیم که چه میگوید!
آیا به هفت دقت کنیم و ببینیم که دوباره فقد استمسک داخل فضای مابین هفت اولی و هفت دومی است؟
لا الدین الرشد الغی بالطاغوت بالله بالعروه الوثقی لا لها الله عَلِيمٌ
لا(اکراه) فتنه ی مورد مبارزه ی محمد (فی)الدین فتنه ی مورد مبارزه علی (تبین)الرشد فتنه ی مورد مبارزه فاطمه (من)الغی فتنه مورد مبارزه ی حسن (یکفر)بالطاغوت فتنه مورد مبارزه حسین... حال به ایمان به خداوند رسیدیم و دیگر فتنه تمام شد! (یومن)بالله انقلاب زین العابدین و انقلاب باقرالعلوم (استمسک)بالعروه انقلاب صادق (موسس مذهب جعفری) الوثقی انقلاب امام کاظم (با کظم قیام و قدرتمند کردن تشکیلات شیعه انقلاب کرد) لا(انفصام) انقلاب امام رضا (میبینید که بعد از امام رضا دیگر شیعیان به فرقه گری نیافتادند) لها انقلاب امام جواد (بخشندگی و دارا بودن ایشان میتواند این قیام را توضیح دهد) والله انقلاب امام هادی و عسکری (انقلاب این دو امام با خداوند افتاده است زیرا به شدت مظلوم بودند) علیم انقلاب امام مهدی که یک انقلاب مبتنی بر علم بسیار است.
میگوید قسم به خدوند هیچکس آنقدر عالم نیست که بتواند با بیراهه طاغوت به خداوند عروه وثقی پیدا کند و این در دین نیست... این را عنصر فاطمه میگوید...
____________________
ح 0
____________________
ر 4
إِكْرَاهَ الرُّشْدُ يَكْفُرْ بِالْعُرْوَةِ
اکراه رشد میپوشاند اثر به عروه را (دستاویز!) عنصر امام حسین به یک حکمت اشاره دارد ولی شاید حکمت ساده به نظر برسد ولی منتظرم فرد باهوشی بیاید و کد را خوب باز کند... چرا؟ چون س ع ق ک هر چهارتا سه بار در آیه هستند و این یعنی این حکمت با آنها رابطه دارد...
____________________
س3
اسْتَمْسَكَ سَمِيعٌ
تمسک به شنوایی بسیار! عنصر زین العابدین دارد اشاراتی میکند... به امید کدگشای عالمی که ربط بیشتری پیدا کند... برای تبیین بهتر کسی که بسیار شنوا است استمساک کرد!
___________________
ط1
بِالطَّاغُوتِ
ثقل علمی در این آیه علم به کفر به طاغوت است...
__________________
ص 1 و 4 د
لَا انْفِصَامَ
این شاید چیز زیادی نگوید ولی به این دقت کنید... الدِّينِ قَدْ الرُّشْدُ فَقَدِ لَا انْفِصَامَ... میگوید دین آنست که در آن حتما رشد باشد پس قطعا گسستی ندارد... عنصر امام صادق چنین حکمتی را میگوید...
___________________
ه 4 ة 1
إِكْرَاهَ بِاللَّهِ بِالْعُرْوَةِ لَهَا وَاللَّهُ
اینکه عروه در ثقل ه ها متمایز است بینه است! میگوید قسم به خدا اکراه به خداوند است به عروه برای او (اکراه داشتن) ... این حکمت از حرف عنصر امام کاظم است...
__________________
ی 10 ی مخفی 1 کسره 13 کسره مخفی 4
طبق زوپ ده عدد اسرار است و خداوند نیز سر مطلق است. در اینجا رابطه بسیار عمیقی با اسرار توسط عنصر امام رضا اشاره شده است و کد گشایی اش ساده نیست... برای اطمینان بیشتر هفده کسره نیز آمده اند و هفده اشاره به تنفس خداوند دارد و مهمتر اینست این اشاره با سیزده کسره که از سمت حروف مقطعه است محکم شده است.
_________________
ع 3
بِالْعُرْوَةِ سَمِيعٌ عَلِيمٌ
عنصر امام جواد دارد اشاره ای میکند...
________________
ق 3
قَدْ فَقَدِ الْوُثْقَى
عنصر امام هادی اشاره ای میکند...
________________
ک 3
إِكْرَاهَ يَكْفُرْ اسْتَمْسَكَ
_________________
ن 8 او 5 او مخفی 1 واو 5