لقمان حاجی زاده
لقمان حاجی زاده
خواندن ۳ دقیقه·۱۲ روز پیش

شعائر 3

وَقَالَ مُوسَى يَا قَوْمِ إِنْ كُنْتُمْ آمَنْتُمْ بِاللَّهِ فَعَلَيْهِ تَوَكَّلُوا إِنْ كُنْتُمْ مُسْلِمِينَ

مهمترین شعار دولت مستضعفین اینست که در کسب غنای نگاه، به سمت دیدگاه های مسخ شده ی نامطلوب نرویم.

منظور از نگاه و دیدگاه، بهترین شبیه سازی از خداوند و پیامبر یا معصومین را داشتن در ذهن است، مثلا هرکاری میکنیم بدانیم آیا این نگاه من همان نگاه معصومین است، به طرز ساده تر یعنی بپرسم آیا معصوم هم بود همین فکر را میکرد؟ کسی که در پردازش شبیه سازی نگاه ها، خداوند را به نگاه کننده های دیگر ترجیح ندهد آفتی از آفات استکبار در نگاه او بوجود می آید. زیرا استصغار کبیر، ساده لوحی است و ساده لوحی زمینه رشد استکبار را فراهم میکند و کسی نمیتواند بگوید من نگاه خداوند را ترجیح نمیدهم اما نگاهی که جایگزین میکنم از استکبار خالی است! زیرا ما طوری آفریده شدیم که نگاهمان به کل زمینه ساز نگاههای دیگرمان است و اگر خداوند در نگاهمان جایی ندارد ذهنیت مجبور است یک جایگزین بسازد و این یعنی ذهنیت را ناخواسته به سمت استکبار برده اید!

پیش از این نیز گفتیم استکبار الگوی تولید سرطان و بیماری ها در همه امور است، هرجا ضدیدت (یعنی آنچه مثل ماده و مثل روح است ولی تعریفش این نیست) در سیستم پردازشی گرفتار ساده لوحی بشود استکبار رشد میکند، هرجا ضدیدت گرفتار سختگیری بشود تعادل در تنگنا قرار میگیرد و استکبار از این فرصت سوءاستفاده کرده و رشد میکند... در نهایت استکبار فقط توسعه طلبی عمدی یک مستکبر نیست. حتی افراد به ظاهر متواضع ممکن است کاری کنند که یک مستکبر در زمینه جنایت به آن دست نمیزند.

تعریف استکبار نیز دو وجهه دارد، استکبار کفرامیز و شرک آلود... هرجا چیزی که کوچک است را بزرگ معرفی کنیم به استکبار گرفتار شده ایم و فرق نمیکند این مسئله در ریاضیات اتفاق بیافتد یا روابط اجتماعی! کسی که خدا را بشناسد و نگاه او را نپذیرد گرفتار استکبار شده است و به همین دلیل است افراد مستکبر در زمینه تحلیل مرتب اشتباه میکنند زیرا مثل کسی که در کنکور فقط جواب غلط میزند عمل میکنند. نگاه درست را میدانند ولی امتناع میکنند و گزینه غلط را میزنند.

مهمترین الگوریتم نگاه الله، در زوپ 3 به تفصیل آمده است... نگاه الله همواره نگاه مبنای شناخت است و وقتی میگویم مبنای شناخت یعنی مبنای همه شناخت ها!

پروردگارا در ادامه چه بگویم؟

وَإِذَا الْجِبَالُ نُسِفَتْ

نگاه خداوند به دلیل انرژی زیاد مسلما باعث کندن و پراکندگی کوهها میشود در نتیجه لازم است تحلیل صحیحی از این نگاه وجود داشته باشد که در علم اسما و زوپ به تفصیل راجع به مقدمه آن اشاراتی کرده ایم...

اسم دادن به زبان ریاضیات کمک شایانی به فهم خام از تحلیل های خداوند میکند اما پس از آن چهارده روش در تحلیل یک پدیده وجود خواهد داشت. زیرا هرکاری بکنیم همه پدیده ها نمیتوانند از مشترکات بی ضد که همان تحلیل های ممتاز مبنای شناخت هستند بینیاز شوند.

معقول صعود پدیده تا مبنای شناخت را نشانگر است و مجهول وسعتی که آن صعود تا مبنای شناخت میسازد. در ادامه چیزهای سنگین تری نیز وجود دارند که فعلا به همین دو حرف قناعت میکنیم زیرا صحبت راجع به آنها از عهده من خارج است و بشریت اصلا نمیداند معقول چیست و کسی که دارد این قضیه را معرفی میکند برای اولین بار بنده هستم... البته قرآن توضیحات و اشاراتی دارد و در کلام معصومین علم به این قضیه موج میزند مخصوصا در دعای توسل...

پروردگارا در ادامه چه بگویم؟

قَالَ سَوْفَ أَسْتَغْفِرُ لَكُمْ رَبِّي إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ

یعنی حق مطلبی که باید میگفتم تا حدی رعایت شد و بقیه اش به غفران الهی محتاج است؟

وَمَا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ مِنْ أَجْرٍ إِنْ أَجْرِيَ إِلَّا عَلَى رَبِّ الْعَالَمِينَ

(بله و ترجمه کفایت دارد...)

در نهایت پیام نهایی شما در مورد این مطلب چیست؟

فِيمَ أَنْتَ مِنْ ذِكْرَاهَا

طبق آیه قبل و بعد اوج سنگینی این مطلب را میرساند که مسلما هر بی اخلاقی قابلیت توجه به این مسئله را ندارد زیرا مهمترین موضوع در چنین علم آموزی هایی اخلاق علم آموز در تعلیم و تعلم است...

شبیه سازیبی اخلاقیروابط اجتماعی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید