ویرگول
ورودثبت نام
hamyar
hamyar
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

چرا منِ معترض ، اعتراض می کنم؟

https://virgool.io/@M.Q22/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%86%D9%90-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%B6-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6-%D9%86%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%85-qkntao45f3v9


در جواب این پست که ایشون کاملا مسیر ذهنی رو قشنگ تغییر دادن که همه معترضین به امیال حیوانی کشیده شدیم و پشتِ جنایتکاری های مریم رجبی و داعش هستیم و ... .

من معترضم به این نویسنده که قشنگ نوشته ولی یه درپوش خیلی بزرگ گذاشته روی تمام اتفاقات 44 ساله گذشته
دزدی ها ، محدودیت ها ایجاد شده ، اختلاس ها ، بی عدالتی و بی عدالتی و بی عدالتی
من معترضم به این همه سال نابودی تلاش های جوون هامون
نمونش: محدودیت در اینترنت به راحتی اب خوردن
نمونش: انحصاری کردن هر چیزی ، خودرو ملی !!!! کشته شدن روزانه سیصد نفر در جاده ها (بگیم 50 درصد ملت رانندگی بلد نیستند ، 50 درصد و که میتونیم بگیم بخاطر تولید بد محصولاته نه ! )
معترضم به عدم مدیریت هاا ، معترضم به اینکه ایران نباید با سوریه مقایسه می شد و باید در رقابت علمی با امریکا و ژاپن و ... بودیم
معترضم که چرا هیچ جایی برای اعتراض من وجود ندارد
معترضم به رانت معترضم به اقا زاده گی
معترضم به دشمن شدن همه ی دنیا
معترضم به سیاست های حاکمیتی
معترضم به سیستم آموزشی و هیچ وقت کارآمد نبوده
معترضم به شما که اصلا حس نکردید سرعت رشد کشور ما خیلی بالاتر از این ها باید می بود
معترضم برای کج فهمی
معترضم به اینکه حس میکنم با همین فرمون هیچ امیدی به کشورم ندارم
معترضم که به مهاجرت برای زنده موندن کسب و کارم فکر می کنم
معترضم به ...

حقوق زنانایرانآمریکااعتراضزن زندگی آزادی
بسیار عاشق دیجیتال مارکتینگ ، سئو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید