ویرگول
ورودثبت نام
mohamad sh
mohamad sh
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

اول شدید ...

اول شدید ، چون از هر طرف که رفتم جز وحشت و نفرت و حسرتم  نیفزود .
اینستاگرام و بقیه شبکه های اجتماعی شده میدان مسابقه برای اینکه کی زودتر و بیشتر ضعف دولت و فرهنگ مردم رو به رخ بکشه ،
سوال اینجاست برتریِ من نسبت به اونکه رفته تو جاده و خرید و پارک چیه ، فقط همین که می‌شینم تو خونه اونا رو نمایش و فحش میدم ؟ خب تو داری از تصاویر کسی استفاده می‌کنی که خودش اون بیرون بوده و اگه به قول تو فرهنگ داشت و خونه میموند چیزی نداشتی نمایش بدی ، فرق من که روان آدمها رو آزار میدم با نشر اخبار تلخ و غم انگیز با اون که جونشون رو آزار میده با رفتن به سفر چیه؟، خب اونم الان تو اینستا داره ضعف دولت و مردم رو نمایش میده دیگه ، من قدردان مادر ها ،هنرمندان ،معلمین ، صنعتگران و صفحه های هستم که تو این شرایط سخت هم از مسیرشون خارج نشدن و حتی از قبل بیشتر مشغول به نشر الگوهای رفتاری درست و نشر علم و طنز و هنر و اخبار اختصاصی حیطه کاری خودشون هستند .من از  پروتکل های امنیتی و بهداشتی کشور خودم و بقیه هیچی نمی‌دونم چون سر رشته و مطالعه میخواد و از اینکه بقیه کشورهای دنیا سربلند بیرون بیان و ایران سرافکنده هم نمی‌دونم چون زمان و آینده معلوم می‌کنه ، فقط می‌دونم فرهنگ ذاتی نیست ،ساختنیه و با نشر اخباری که بالاخره هستند کسانی که توانایی ،دانایی و امروز آزادی واسه پخش کردنش دارند به هیچ کجا نمی‌رسیم و وظیفه من ساختن فرهنگ و روحیه خودم و اجتماعم با تکیه به توانایی و دانایی خودمه ، و جماعتی که هنری یا فن و امکاناتی دارند و آن را از خود و اجتماع دریغ میکنند خیانت و ظلم بیشتری به کادر درمانی و سایر مشاغل خدماتی  که فرزندان و اهل خانه را تنها گذاشته اند می‌کنند ، با نشر اخبار تلخ و ناله و ترس جز اینکه کنار همانها که به آنها فحش میدهیم بیشتر به خانواده های آنها و خودمان ظلم کنیم کار مفید دیگری نمی‌کنیم .شاید کسی که عزیزش بیمار است یا در حال خدمت است و در خانه است از فالوور های ماست به آن امید و شادی بدهیم یا ترس و غم ؟!؟!
باید از مادران و هنرمندان و صنعتگران و عالمان بخواهیم به ما شادی ،دانایی ، علم ،امید و مهربانی نشان دهند تا من که هنری ندارم و اسیر این فضای مجازی شدم حداقل محتوای مفیدی را باز نشر کنم .
/

در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود٫

از گوشه‌ای برون آی ای کوکب هدایت/

از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود٫

زنهار از این بیابان وین راه بی‌نهایت
/
/
#مادر #پدر #خواهر

#برادر #معلم
#استاد #خانواده #معرفت
#رفیق #موسیقی #انسانیت #دانایی #آگاهی #وطن #بهار #زمان #سلامتی #بشریت #کرونا_را_شکست_میدهیم

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید