ویرگول
ورودثبت نام
م.علی محمدی
م.علی محمدی
خواندن ۳ دقیقه·۴ ماه پیش

کفپوش خودرو را برای اولین بار "من" خریداری کردم

تا به حال برایم پیش نیامده بود برای لوازم جانبی ماشین به فروشگاه‌هایی که این لوازم را می‌فروشند سربزنم، راستش را بخواهید خیلی هم دقت نمی‌کردم داخل ماشین به چه لوازم جانبی دیگری نیاز دارد و همین که همه چیز تمیز و مرتب باشد برایم کافی بود، تا اینکه به صورت اتفاقی با سایت لوازم خانگی تهلوکس آشنا شدم، و همین باعٍث شد تا اطلاعات بیشتری درباره لوازم جانبی خودرو به ویژه کفپوش خودرو پیدا کنم. حالا می‌خواهم تجربه‌ی خودم را درباره‌ی اولین خریدم از لوازم اسپرت و جانبی خودرو در خدمت شما قرار بدهم شاید شما هم بخواهید کف پایی ماشین‌تان را عوض کنید.

سایت تهلوکس انواع لوازم جانبی خودرو و هم‌چنین کفپوش خودرو را به فروش می‌رساند، برای دیدن انواع آن‌ها می‌توانید به این صفحه سر بزنید.

چندی پیش که همسرم برای خرید و تعویض کف پایی خودرو به فروشگاهی در خیابان ملت تهران که بورس لوازم جانبی خودرو است، می‌رفت من هم او را همراهی کردم. با این که ماه مبارک رمضان بود و من روزه بودم ولی به همراه ایشان به فروشگاه رفتم. از مناطق مختلف تهران برای تعویض لوازم خودروی‌شان آمده بودند. یکی به دنبال اسپرت کردن داخل کابین خودرو بود و دیگری به دنبال دودی کدن شیشه‌های ماشینش، دختری خودرویش را آورده بود برای اینکه روکش صندلی‌هایش را عوض کند و آن یکی مرد میانسالی به همراه همسرش که خودروی نوی‌شان را آورده بودند تا هم روکش صندلی را عوض کنند و هم کفپوش خودروی صفرشان تا مبادا به فابریک اتوموبیل آسیبی وارد نشود.

خیابان ملت
خیابان ملت

سرتان را درد نیاورم من هم که ناخواسته با انوع کفپوش خودرو از جنس ، طرح ، برند و انواع آن قبلا آشنا شده بودم و حالا که از نزدیک آن‌ها را می‌دیدم برایم جذابیت داشت. حالا دقیقا می‌دانستم کدام یک از آن‌ها به درد خودروی من می‌خورد.

در واقع اگر نمی‌دانید چه محصولی بخرید و با قیمت‌ها آشنایی ندارید، و از کیفیت و برند کالاها اطلاعات کافی ندارید، بهترین کار این است که قبل از اقدام به خرید حتما درباره آن محصول در اینترنت اطلاعات کافی را کسب کنید و از کامنت و تجربه کاربرها که در فروشگاه‌های اینترنتی که این محصولات را به فروش می‌رسانند، ثبت شده است، استفاده نمایید و نهایتا یک خرید با احساس رضایت و واطمینان بالا داشته باشید.

در این جا می‌خواهم نام چند سایت که لوازم جانبی خودرو را بصورت آنلاین به فروش می‌رسانند را به شما معرفی کنم:

1. تهلوکس

2. لوکس سهیل

3. بهنیکان

4. پارس اسپرت

نتیجه‌ی رفتن من به خیابان اکباتان در آن روز خرید یک کفپوش پنج بعدی برای ماشینم بود. البته ظاهر زیبا و متنوع انواع روکش‌های صندلی‌ای که آنجا دیدم مرا وسوسه کرد که یک روکش صندلی چرم و پارچه هم برای خودرو تهیه کنم. زمان‌بر بود ولی ارزشش را داشت زیرا نتیجه‌ی کار این بود که حسابی داخل کابین خودرو تغییر کرده بود و این تنوع بسیار برایم خوشایند بود.

همه‌ی آشنایی من با انواع کفپوش خودرو از این آدرسhttps://tehlux.com/product-category/تجهیزات-داخلی-خودرو/کف-پایی-و-کفی-صندوق/ شروع شد، یه سری بزنید شاید شما هم وسوسه شدید تنوعی به خودروی‌تان بدهید.

لوازم جانبیکفپوش خودروسایت فروشگاه آنلاینروکش صندلی
سئو | دیجیتال مارکتینگ | تولید محتوا rahaatech.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید