ویرگول
ورودثبت نام
محمدامین آزادبخت
محمدامین آزادبخت
خواندن ۱ دقیقه·۴ روز پیش

انتخاب با شما

انتخاب با شما کسی را بر می گزینید که می گوید من می دانم، من گفتم، من کردم یا کسی را که می گوید من عقل کل و فعال ما یشاء نیستم؛ از نظر کارشناسان بهره می گیرم و با همراهی و همکاری آحاد مردم و به کارگیری شایستگان امور را پیش می برم؟

آنکه می گوید برنامه دارم اما حتی یک راهکار هم ارائه نمی دهد؛ از مدیریت وقت خویش و رعایت حقوق رقیب عاجز است یا آنکه می گوید برنامه مدونی ندارم ولی نشان می دهد که دردها را خوب شناخته و آماده است تا با استفاده از نظر دانشگاهیان و متخصصان راهکارهای علمی و عملی برای آنها بیابد و دقیقه ای از حق رقیب را ضایع نمی کند؟

آیا امروز ایران به جراح قلبی که قرآن و نهج البلاغه را به خوبی فهم کرده و با اهمیت علم و تخصص آشنایی دارد بیش از هر زمان دیگری نیاز ندارد؟

می دانم بسیاری از شما که این نوشته را می خوانید امیدتان به صندوق رای را از دست داده اید و نامزدی را که بتواند خواسته های شما را نمایندگی کند نمی یابید؛ می دانم که قلبتان شکسته و پیوند مهرتان گسسته شده است اما امروز باید برای ایران فداکاری کرد و به رغم همه طعنه ها و زخم زبان های عده ای آمد؛ امروز وقت انتخاب است یا با رای ندادن گزینه اوّل را انتخاب می کنیم و تبعات آن را هم می پذیریم یا با رای دادن فرصتی به گزینه دوم می دهیم، انتخاب با شما

من آنچه شرط بلاغ بود گفتم و بیش از این سخنی نمی گویم چرا که پیامبر(ص) فرمود: خَيْرُ الْـكَلامِ مَا دَلَّ وَ جَلَّ وَ قَلَّ وَ لَمْ يُمِلَّ

*ضایع کردن وقت دیگری: ازبین بردن زمان دیگری، اختصاص دادن وقت اختصاصی فرد دیگر به خود

انتخاباتسیاستمسعود پزشکیانسعید جلیلیویرگول
سعدیا عمر عزیز است به غفلت مگذار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید