ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Darafshi
Mahdi Darafshi
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

الک نسخه 1.0.7 منتشر شد

سلام به همه کاربران عزیز

سلام به این جامعه ی چهارده هزار نفری دوستداشتنی. حالا حداقل 14000 هزار نفر هستند که یک بار نام الک به گوششان خورده است و ان را دانلود کرده اند.

نسخه 1.0.7 الک منتشر شد

برای این نسخه فیچرهای جدیدی را برای شما درست کردیم و همچنین بهبود های زیادی در عملکرد اپ ایجاد کردیم. به بعضی از آنها در لیست زیر اشاره کرده ام اما این بهبود ها بیش از این لیست است و از این بابت بسیار خوشحالم که محصولی که در اختیار داریم را روز به روز برای شما بهتر می کنیم و بی شک اگر شما کاربر الک نبودید این همه انگیزه نداشتیم و این همه تلاش نمی کردیم. از شما طی این مدت فیدبک های بسیاری دریافت کردم که خیلی محبت آمیز بودند و اشکالات ما را با مهربانی به من تذکر می دادید. قطعا در پی رفع این مشکلات هستم و خواهم بود. بهتر شدن انتهایی ندارد. هر روز باید بهتر شد. هر بار باید بهتر شد. اگر سعی کنم روزی یک درصد بهتر شوم پس از گذشت یک سال تغییرات بسیار زیادی را ایجاد می کنم. گاهی این سوال از روی خستگی در ذهنم خطور می کند که حالا باید چه کرد؟ فورا به خودم پاسخ می دهم که بنز حدود صد سال است که هر بار بهتر می شود. پس هنوز هم راه هایی برای رفتن هست و چراهایی برای پاسخ دادن وجود دارد.


لیست عمده کارهایی که روی نسخه 1.0.7 انجام دادیم


امکان یادداشت گذاری روی آگهی ها

امکان گزارش کردن آگهی ها

در هنگام حذف یک آگهی دلیل حذف از شما پرسیده می شود

بهبود فرایند درج هشتگ برای آگهی در صفحه درج آگهی

تغییرات در اندازه فونت در برخی صفحات

قیمت پایه هر هشتگ آگهی هزار تومان شد

حداقل ورژن اندرویید مورد نیاز برای نصب الک به 5 افزایش یافت

مشکلات مربوط به کپی کردن متن در کادر های مربوط به صفحه درج آگهی حل شد

موجودی فعلی خود را می توانید در هنگام درج آگهی ببینید

سایر بهبودهای فرعی


عاشق شما

درفشی

الکدرج آگهیصفحه درجهشتگ آگهی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید