ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Darafshi
Mahdi Darafshi
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

به راحتی الک کنید

تمام دغدغه ای که دارم رشد است. رشدی که گاهی دردناک است. طول می‌کشد. سخت است. به نظر من ذات هدف اینطور است. وقتی هدفی برای خودمان تعیین می کنیم. اولین احساسی که به سراغ ما می آید ترس است. نکند نشود. اگر نشود چه کنم؟ این یکی از لحظات رشد است. پذیرش ترس. من ترسم اما انجامش می دهم. اغلب اوغات به اشتباه فکر می کنیم که می توانیم مشکلات را با پول زیاد حل کنیم. بله مسلما مسایل مالی هم یکی از جنبه های قضیه است. در همین جمله نکته ظریفی قرار دارد. پول یکی از جنبه های قضیه است و حل کردن مشکلات با کمک توان مالی یکی از راه حل های موجود است اما تمام راه حل نیست. پول راه مقابله با ترس نیست. پول تنها وسیله ی رشد نیست. برای کسی که در مسیر رشد است گاهی یک نه گفتن رشد ایجاد می کند و گاهی یک بله گفتن.

من رشد خودم را در الک می بینم. الک که رشد می کند ما هم رشد می کنیم. تیم رشد می کند و این احساس رشد و ارزشمندی است که ما را کنار هم قرار داده است. بله پول هم باید کسب کرد. پول یکی از جنبه های قضیه است.

اولین ویدیوی رسمی معرفی الک را تولید کردیم. تشکر می کنم از تمام عزیزانی که در این مسیر با ما همراه هستند و باعث رشد ما می شوند. از تمام پیشنهادات و انتقادات ممنونم. به ندرت چیزی را فراموش می کنم. خیلی کم پیش می آید نکته ای را ببینم و آن را یادداشت نکنم و در موردش فکر نکنم. کشوی میزم پر شده از تکه کاغذهای یادداشت و دفاتر پرشده از همین نکته ها. گاهی آنها را مرور می کنم. آنچه را که انجام شده است خط می زنم و آنچه را که مانده است برایش برنامه ریزی می کنم. جمله ای خاطرم هست از وارن بافت خیلی وقت پیش خواندم. آن جمله دقیقا در خاطرم نیست اما چنین مضمونی داشت که مسیر ثروتمند شدن بسیار کسالت بار است و هر روز باید بیدار شوید و کارهای تکراری انجام دهید. سالها.

لینک ویدیو را در آپارات در زیر همین نوشته می گذارم. درصورتی که در مشاهده لینک مشکلی داشتید می توانید اینجا کلیک کنید.

https://www.aparat.com/v/Xq5s9


alakالکالک کردن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید