ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Darafshi
Mahdi Darafshi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

حافظ این حال عجب با که توان گفت

بازار ارزهای دیجیتال به من یاد داد که برای هر چیزی آماده باش

هر اتفاقی ممکن است بیفتد

اگر روی چیزی نمی تونی ریسک کنی اونو بزار توی گاوصندوق و تو کارت نیار

اگر به اندازه کافی صبر کنی نتایج خوبی می بینی

دوستان زیادی مدام این سوال ها را از من می پرسند که چه می شود؟ چه چیزی باید خرید؟ چه چیزی را چه موقعی باید خرید؟ چه چیزی را چه موقعی و چقدر باید فروخت؟

به همه ی این دوستان یک پاسخ می دهم. نمی دانم. من از آینده بی خبرم. اگر شما می توانید از آینده خبر دهید لطفا به من هم کمک کنید.

من تحلیل ها را می خوانم. اخبار را مرور می کنم و احتمالاتی می دهم. اینها ممکن است صحیح باشند. ممکن است غلط باشند و معیار صحیحی و غلطی، نزدیکی به واقعیت است که آن هم وقتی پیش آمد و زمان از روی آن گذشت می فهمیم که چه گفته ایم و چه کرده ایم. شما هم ممکن است اخبار را بخوانید و تحلیل هایی بدانید و احتمالاتی بدهید. نه شما و نه من از آینده خبر نداریم. ما نمی دانیم چه می شود. تنها سعی می کنیم خودمان را برای سناریوهای محتمل آماده کنیم

پیش بینی یک رویداد بر اساس داده های قبلی و تحلیل وقایع صورت می گیرد. همین. اگر غیر از این بود اسم اداره ی هواشناسی را اداره ی آینده بینی می گذاشتند.


bitcoinaltcoinscryptotradeبیت کوین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید