ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Darafshi
Mahdi Darafshi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

حس پیشرفت

به نظر من اندازه گیری رشد شخصی یکی از سخت ترین کارها است. می توانید برای خود شاخص تعیین کنید. مقدار کاری را که می کنید اندازه بگیرید. زمانبدی منظم داشته باشید. قبلتان را با الانتان مقایسه کنید و .... اینها همه راههای مختلفی هستند که می توانید اندازه ی رشد را مشخص کنید. اما برای من این شاخص ها تنها یک سوی قضیه هستند. وجه دیگر قضیه که برایم بسیار مهم است و در مورد خودم از آن حس استفاده می کنم داشتن حس پیشرفت است. می دانید چه می گویم. حس پیشرفت. این که داری به جلو می روی. پیش می روی. شاید گاهی سخت باشد. گاهی دردناک باشد. گاهی خسته کننده باشد اما حس پیشرفت به تمام این ها می ارزد. مثل کودکی که دلش نمی خواست مدرسه برود اما چه خوب که پدر و مادرم به حرف من گوش ندادند و مرا به زور به مدرسه فرستادند. الان لذت خواندن چند صفحجه کتاب به تمام آن سالهای مدرسه می ارزد. حس پیشرفت. اگر در کاری حس پیشرفت دارید بدانید مسیر درستی را طی می کنید و اگر حس پیشرفت ندارید، حتی اگر شاخص های آن کار فوران هم کرد اما شما حس پیشرفت نداشتید در جای درستی قرار نگرفته اید. لازم است کاری کنید که این حس در شما پیدا شود.

#حس_پیشرفت

حس پیشرفتتعالیرشدرشد شخصیشاخص رشد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید