ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Darafshi
Mahdi Darafshi
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

حواسم بهت هست چون تو مهمی یوزر عزیزم

امروز توی ایمیلم این رو دیدم. گوگل برام ارسال کرده بود. نکته ی جالبش برام اینجاست که من این کامنت رو دو سال پیش داده بودم. اما گوگل حواسش هست. یکی از نیازهایی که هر کسی در وجود خودش داره نیاز به دیده شدن هستش. توجه شدن. مهم بودن. سرویس های گوگل بر پایه اصولی شکل میگیرند که یکی از نیازهایی که از شما برطرف می کنند همین است. این که شما مهم هستید. شما دیده می شوید. اگر دو روز از هیچکدام از سرویس های گوگل استفاده نکردید و حس بدی داشتید مطمئن باشید فقط به خاطر انباشت ایمیل های شما در اینباکستان نیست بلکه چیزهای دیگری هستند که کار می کنند. اثرها و فاکتورهایی در کار هستند که بر روی این محصولات اعمال شده اند. گوگل امروز به من حس مهم بودن منتقل کرد. این که تو یادت رفته بود ولی ما یادمون بود که تو نظرتو نوشتی و دیده شدی و حرفت مهم بوده. معنی این ایمیل گوگل این است. من وقتی این ایمیل را دریافت می کنم حسی از سرخوشی و مهم بودن و جالب بودن قضیه در من جریان می یابد و فکری که به ذهنم می رسد چیست؟ پس باید مشارکتم را بیشتر کنم و از این طریق است که گوگل سود بیشتری می برد.
یک نقل قول خیلی معروف هست که می گوید در سرویس هایی که شما هیچ پولی برای استفاده از آنها نمی پردازید، محصول خود شما هستید. مثل همین لینکدین.


گوگلدیتاسرویسکافه کفیشهریویو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید