ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Darafshi
Mahdi Darafshi
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

ده هزار دانلود

امروز خیلی خوشحالم

الک؛ ده هزار دانلود را هم رد کرد.


هجدهم فروردین ماه بود و شب بهاری خوبی بود. امید به من پیام داد که ما پنج هزار دانلود را رد کردیم. پیش دو تا از دوستان عزیزم بودم و این خبر را با آنها به اشتراک گذاشتم. همه خوشحال شدیم. از خوشحالی بالا و پایین می پریدم.

امروز صبح بین خواب و بیدار بودم. 31 اردیبهشت را فراموش نمی کنم. حدود ساعت هفت صبح بود که چند پیام روی موبایل ام دریافت کردم.

امید به من پیام داد که ده هزار دانلود را هم رد کردیم. ما این مسیر را در 43 روز طی کردیم.

این خبر به من چیزهای بسیاری را نشان می دهد. این دنیا، کائنات، خدا یا هر چیزی که طبق اعتقادتان به آن نام می نهید با نشانه ها با شما صحبت می کند. من نشانه ها را می بینم و به آنها احترام می گذارم. من هیچ چیزی برای نمایش ندارم جز خستگی و شوق ام. بهترین دوستانم را، اصیل ترین دوستانم را، مهربان ترین دوستانم را با سختکوشی می شناسم. کسانی که برای رسیدن به اهدافشان تلاش می کنند. ما یک تیم منسجم هستیم و هیچ هدفی جز رشد الک نداریم. الک را انشاالله به جایی خواهیم رساند که الک روی شانه های خسته و خوش ذوق ما بزند و به ما بگوید خسته نباشی. این همه سال تو برای من تلاش کردی، حالا من برای تو تلاش می کنم.


این موفقیت را به تیم الک تبریک می گویم و امیدوارم شاهد تواضع بیشتر و دستاوردهای بزرگتر باشیم.

در حال حاضر آخرین نسخه ی الک 1.0.6 است. من که خودم دستم در کار است از دیدن فیچرهای نسخه ی بعدی ذوق می کنم. در حال ایجاد پنل آگهی دهندگان هستیم. این پنل مدتی فقط در اختیار من خواهد بود و تست هایی را پشت سر خواهد گذاشت سپس برای همه ی کاربران در دسترس قرار می گیرد. خیلی هیجان زده هستم.


خداوند را شاکرم که چنین به ما محبت داشته است. از همه ی دوستان عزیزم ممنونم که به من فیدبک هایی داده اند. از همه ی کسانی که با من حرف زده اند و راهنمایی کرده اند و نسبت به الک علاقه و اشیاق نشان داده اند سپاسگزارم. انشاالله الطاف و محبت های آنان را جبران خواهم کرد.


دوستدار شما

مهدی

دانلودالکده هزار دانلودalakاپلیکیشن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید