ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Darafshi
Mahdi Darafshi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ما داریم میایم

در حال انجام تست های نهایی الک هستیم و به زودی منتشرش می کنیم.
از همه ی دوستانم متشکرم. کسانی که با نظرات خود به من یاری رساندند. همچنین تشکر ویژه دارم از الکی ها. ما که الک را درست کردیم و خودمون رو از این به بعد الکی می دونیم. ما الکی ها ساختن رو دوست داریم و الک رو با عشق ساختیم.
اگر صاحب کسب و کاری هستید، از هر نوع، یک مغازه، فروشگاه، پیج اینستاگرام و هر نوعی از بیزینس که نیاز به آگهی و معرفی دارد لطفا با من در تماس باشید. در الک هر کمکی که بتوانم به شما می کنم. همچنین پس از انتشار اپ در صورتی که به شارژ هدیه بیشتری نیاز داشتید فقط کافی است به من یک پیام دهید. همچنین با تماس با شماره تلفن های پشتیبانی الک می تونید با پشتیبان های الک صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند که چه هشتگ هایی انتخاب کنید تا بتوانید بازدید آگهی خودتون رو افزایش بدید

دوستدار شما
الکی ها


اپلیکیشن‌الکalakappalakapplication
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید