ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Darafshi
Mahdi Darafshi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

هشتگ‌آگهی‌ها رو الک کن.

لینک دانلود اپلیکیشن الک از گوگل پلی برای کاربران اندرویید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alak.app

اگر خدا عمری بده ایشالا یه pwa یا نسخه مخصوص آیفون نیز ارائه خواهیم کرد. حالا خیلی بهتر می فهمم که تولید یک محصول چقدر سخت است و دشواری دارد. من با الک رشد کردم و قد کشیدم و این رشد ادامه دارد. ما همیشه توسعه دهنده بوده ایم. برنامه نوشتیم. هیچگاه برنامه ای برای خودمان نداشتیم. چند روز پیش حس عجیبی را تجربه کردم. حس کردم یک پروژه تمام شده است. الک تمام شده است. ورژن نخست به پایان رسید. حس کردم نمی دانم چه کنم زیرا همیشه وقتی به این شرایط می رسیدیم اپ را تحویل می دادیم و به سراغ یک اپ دیگر می رفتیم و من داشتم باز هم nginx را تنظیم می کردم یا دنبال یک سرویس دهنده ی خوب برای خدمات vps بودم. اما چند روز پیش حس کردم این کارها را الان دیگر انجام نمی دهم. بلکه وارد یک کار جدید شده ام. کاری که جنس اش با آنچه که تاکنون انجام می دادم فرق داشت. همیشه برنامه نویسی می کردیم، الان اپلیکیشن داری.



الکاپلیکیشن الکalakalakappalakapplication
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید