ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Darafshi
Mahdi Darafshi
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

چه کارهایی می خواهیم انجام دهیم؟

سلام عرض می کنم دوستان عزیزم.

انشاالله برای نسخه بعدی الک که ۱.۰.۷ می شود می خواهیم کاری کنیم که کاربر بتواند مقدار اعتبار اکانت اش را در محل محاسبه قیمت یک هشتگ‌آگهی ببیند. کاربر در صورتی که روی دکمه محاسبه اشاره کند، قیمت هشتگ آگهی اش را می بیند و در زیر آن موجودی فعلی او نیز نمایش داده می شود. با این کار بر این باور هستیم که کاربر تمایل بیشتری نسبت به درج هشتگ در آگهی اش پیدا خواهد کرد.
ایجاد این فرهنگ که کاربر مایل به انجام کاری باشد بسیار دشوار است.
دوستی دارم که در یکی از شهرهای ایتالیا زندگی می کند. برایم تعریف می کرد می گفت که اوایل که به آنجا مهاجرت کرده بود؛ دیده بود که آب شیر در منازل آنجا خوراکی نیست. البته می جوشاندند و برای چای استفاده می کردند اما توصیه میشد که از آب شیر در منازل برای آشامیدن استفاده نکنید. در عوض محل هایی در شهر تعبیه شده بود که می توانستند از آنجا آب بردارند. آن محل ها دارای دو شیر بود. یک شیر برای آب رایگان و دیگری عین همان شیر با این تفاوت که باید ۱ یورو پرداخت می کردید تا بتوانید آب بردارید.
دوستم تعریف می کرد که اوایل که به آنجا رفته بود تعداد زیادی بطری برمیداشت و میرفت تمامش را با آب رایگان پر می کرد و به خانه می آورد و در یخچال نگهداری می کرد. او از این بابت خوشحال بود زیرا پولی برای آبی که برداشته است نداده است.
به من می گفت که این اواخر دیگر این کار را نمی کند و هر موقع آب نیاز داشته باشد یک بطری می برد و از شیر آب یک یورویی استفاده می کند. به او گفتم چرا این کار را می کنی؟ چرا پول می دهی؟ گفت زشت است زیرا من دارم اینجا زندگی می کنم و درامد دارم. از این شهر استفاده می کنم و برای خدمات آن پول می دهم.
این یعنی فرهنگ.

دوستدار شما
درفشی

الکفرهنگهشتگ آگهیهشتگ‌آگهیآگهی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید