ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Darafshi
Mahdi Darafshi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

یه توضیح در مورد اپلیکیشن الک

دوستان عزیزم سلام

من یه توضیح در مورد اپلیکیشن الک بدم

الک یه اگهی نامه آنلاین هست. شما می تونید کالا یا سرویس خودتون رو آگهی کنید.

هر چیزی که بتونید در موردش یک خط توضیح بدید و چند تا هشتگ بزنید.

ما به این فرم از آگهی میگیم هشتگ‌آگهی

در واقع هشتگ هایی که شما برای یه آگهی درج می کنید باعث میشه که توسط دیگران راحت تر پیدا بشید. مردم چطور شما رو پیدا می کنند؟ با چه کلماتی؟

مثلا من یه مغازه تعمیر موبایل در میرداماد دارم.

من از این هشتگ ها برای پیدا شدن خودم استفاده می کنم

#میرداماد #تهران #موبایل #تعمیرات #اندرویید #آیفون #ضمانت

این هشتگ ها این رو میرسونه که شما توی میرداماد کار تعمیر موبایل های اندرویید و آیفون رو انجام میدید

دوست دارید چطور سرچ بشید و پیدا بشید؟

دوست دارید مردم با چه کلماتی شما رو پیدا کنند؟

از اون کلمات به عنوان هشتگ ها استفاده کنید و توی هشتگ‌آگهی خودتون اونا رو درج کنید

از دوستان عزیزم خواهش می کنم از الک حمایت کنید. به ما کمک کنید.

هر ایرادی که در طراحی یا تجربه کاربری می بینید با من در میون بزارید

هر شخصی که عضو الک میشه 5000 تومن شارژ دریافت می کنه. اگر به شارژ بیشتری برای درج اگهی نیاز دارید به من پیام بدید

قیمت آگهی شما با هشتگ ها محاسبه میشه.

یعنی اگر تعداد زیادی هشتگ برای اگهی خودتون بزنید آگهی شما گرون تر میشه. تعداد بیشتر هشتگ به شما کمک میکنه راحت ار سرچ بشید و پیدا بشید

با کلیک روی گزینه محاسبه در الک، قبل از این که آگهی خودتون رو ثبت کردید می تونید قیمت هشتگ هایی رو که زدید ببینید و اگر دلتون خواست با ویرایش هشتگ‌آگهیتون اونها رو کم و زیاد کنید

با هم رشد کنیم

مهدی درفشی

الکآگهی‌نامههشتگ‌آگهیalakalakapplication
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید