ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Darafshi
Mahdi Darafshi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

یک سال پیش در چنین روزی

یک سال پیش در چنین روزی تصمیم گرفتم روی الک کار کنم. این ایده به ذهنم آمد. البته به اسم دیگری. تا مدت ها نامی برای این ایده نداشتم چه برسد به این که تصویر کنم به صورت یک محصول کاربردی در آمده است. تا مدت ها نمی دانستم چگونه ایده ام را بنامم تا این که اسمش شد هشتگ. اما هشتگ خیلی معمولی بود. خیلی رایج بود. بعدها دکتر امید رحمانی خیلی به این اسم فکر کرد و الک را پیشنهاد داد. تا نمادی از هشتگ در آن باشد و خود این نام نیز خاصیت منحصر به فرد بودن و خوش آوایی را داشته باشد.

خدا را شاکرم که در این مسیر افراد بسیار خوبی سر راهم قرار گرفتند. انسانهایی بسیار شایسته، مهربان، دقیق، دوستداشتنی و عزیز. از تک تک این افراد سپاسدارم. با توجه به این که اول آبان بود که الک را روی گوگل پلی منتشر کردیم، ،فکر می کنم طی این مدت دو ماه و چند روز رشد خوبی را تجربه کرده ایم. آدم به آدم رشد می کند. هر موقع ادم خوبی به تیم ما پیوسته است رشد خوبی را تجربه کرده ایم و هر موقع آدمی که برای الک مناسب نبود به ما پیوسته است، از احساس رشد و شعف ما کاسته شده است. آدم به آدم رشد می کند. امیدوارم ابتدا خودم انسان خوبی باشم. در مسیر رشدم باشم. تلاش کنم. کوشش کنم. شکرگزار باشم و افراد کوشا و شکرگزار و دلیری سر راهم قرار گیرند.

امروز روزی است که اولین قدم را برای عملی شدن کانسپت الک برداشتم و اولین قدمم این بود که باور کنم می توانم.


دوستدار شما

مهدی درفشی

الکاپلیکیشن الکalakalak appalak application
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید