ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Darafshi
Mahdi Darafshi
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

please wait

وقتی به توصیه های سرمایه داران و کسانی که بیزینس را به طور حرفه ای انجام می دهند دقت می کنیم میبینیم همانقدر که روی استراتژی صحیح و سواد مالی تاکید دارند، روی صبر تاکید می کنند. در هر بیزینسی به نظر من یک دوره رشد سه تا پنج ساله وجود دارد که نهالی که کاشته اید تبدیل به درخت شود و از آن میوه بچینید. حالا اگر باغبان خوبی باشید این درخت صد کیلو میوه می دهد و اگر باغبان بدی باشید این درخت بیست کیلو می دهد اما به هر حال باید باغبان باشید. صبور باشید. به بذری که کاشته اید ایمان داشته باشید. کشاورزی مانند ایمان است. وقتی شما دانه ای را در دل خاک می کارید دیگر فردا نمی روید خاک را زیر و رو کنید تا ببینید آن دانه چه کرده است بلکه صبر می کنید. می دانید که دانه را کاشته اید و آنچه که باید رشد کند، رشد خواهد کرد.

همین صبوری ها است که به من یاد داد چطور می توانم مشکلات را بدون استفاده از پول حل کنم. این صبوری ها به من یاد داد که همه چیز را نمی توان با مسایل مالی سنجید و قیمت گذاری کرد. این صبوری ها به من آموخت که اگر می خواهم الک رشد کند، اول خود من باید رشد کنم.

من همیشه به این نکته تاکید دارم که ما الکی ها، رشد خودمان را در الک می بینیم. دیزاین خوب حاصل حال خوب است. محصول خوب حاصل زندگی خوب است.

صبر کنیم. صبر کردن با منتظر بودن متفاوت است. من یاد گرفته ام برای دانه ای که در دل خاک می کارم صبور باشم.

تصویر این نوشته، نمودار تعداد مخاطبینی است که الک را نصب کرده اند.


ارادتمند شما

الکی ها

alakgoogle playstatisticsالکاپلیکیشن الک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید