ویرگول
ورودثبت نام
محمد عرفان شیخان
محمد عرفان شیخان
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه فروش آنلاین کاشی و سرامیک

سلام من محمد عرفان شیخان، مالک کسب و کار مرداس سرام هستم. اوه اول کاری خیلی رسمی شد!! بزارید خودمونی تر بگم من کاشی فروش اینترنتی هستم و از زمانی که پروژه مرداس رو شروع کردم با کلی تجربه متفاوت توی زمینه فروش آنلاین رو به رو شدم.

البته قبل تر تجربه سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما رو داشتم، که با ورود بیماری کرونا مجبور شدم کلا بیخیال کسب و کار بشم و در کل یه تجربه ایی بسیار سخت و متفاوت. هرچند که توی خیلی از کلمه های کلیدی رتبه یک گوگل بودیم. اما به خواب و بی مشتری بودنش نمی ارزید.

https://virgool.io/p/a9gvznoyky3t/%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%DA%A9%D9%87%D8%AA%D8%A7%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%85%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D8%A7%DA%AF%D8%B0%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%B1%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.

ببینید توی بازار مصالح ساختمانی خرید اینترنتی خیلی مرسوم نیست. قشری که عمدتا مشتری ما هستند افرادی با رنج 30 سال به بالا هستند و جلب رضایت و نظر این دوستان واقعا سخته.برای مثال اولین تماس ورودی سایت یه آقایی با ما تماس گرفتتند و اولین پرسشی که از ما داشتند این بود ( واقعا کاشی سرامیک فروشی یا توام کلاه برداری ؟ ) من پشت تلفن گفتم تو جوابش دری وری بگم که آقا کلاه بردار هفت جد و آبادته اما یه لحظه کظم غیظ کردم و بهشون با خنده گفتم هنوز کلاه بردار نشدم. هرچند که این تماس منجر به فروش نشد ولی .... من توی پوست خودم نمیگنجدیم. تازه این اولین راه بود.

بعد این تماس چیکار کردم.

بعد این تماس من انرژی دوچندانی داشتم برای تلاش بیشتر و روی برند سازی تولید محتوا درج اونها توی اینستاگرامو .... کردم. اما یه نکته ایی هست وقتی که من روی کلمه کلیدی خرید اینترنتی کاشی و سرامیک فوکوس کردمو سئو سایت رو شروع کردم. نظرات خیلی هارو جلب کردم.

الان کجام بنظرتون ؟

صفحه اول گوگل مرداس سرام رو ببینید.

https://merdasceram.ir/
فروش آنلاینکسب کارمعماری برندکاشی و سرامیک
منو عرفان صدا میکنن، اما نه زیاد! چون دائم سرم توی کامپیوتر و گوشیه! من یک وب مستر، طراح و .... سایت فروش کاشی و سرامیک ام !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید