ویرگول
ورودثبت نام
محراب حسینجان زاده
محراب حسینجان زاده
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

پیشرفت باورنکردنی علم بشر

سلام

من محراب حسینجان زاده هستم , و قصد دارم در مورد اینده بشر صحبت کنم

که ایا انسان میتواند خالق باشد یا نه ؟

انسان تا کجا میتواند پیشرفت کند ؟

کدام علوم انسان را به سر حد پیشرفت می رسانند؟



فکر کن بشریت بتواند ترکیبی درست و پلی کار امد بین  مهندسی پلیمر پرینتر های سه بعدی و نانو و بیو تکنولوژی ایجاد کند

حتی تصورش هم لذت بخش است

و با این کار ما از علوم حاضر فراتر خواهیم  رفت و انقلاب صنعتی دیگری در علم را رقم خواهیم زد

با چنین علمی انسان توانایی تولید هر چیزی را خواهد داشت

میتوانیم ابزار هایی تولید کنیم که تبدیل شوند

میتوانیم اجزای زنده موجودات را تولید کنیم

و حتی فراتر از این ها میتوانیم  ربات هایی طراحی کنیم که به هر موجود زنده ای تبدیل شوند

و حتی انسان میتواند انسان هایی کامل تر و باهوش تر و قوی تر خلق کند

و انجاست که ما خالق میشویم

جان میبخشیم

روح میبخشیم

و از سطح انسان های امروزی فراتر رفته و در نهایت هوشمند تر میشویم شایدم به فظایی ها شبیه شویم

اما درنهایت  بیشترفت بشری اینچنین  هیجان انگیز است ولی اینده بسیار ترسناک تر از تصورات ماست

ترشحات ذهن مریض یک مهندس شیمی

نظر تو چیه؟!!

برام بنویس اصلا بیا بحث کنیم در این مورد

?

اینده بشرعلمپیشرفتخالق
من محراب حسینجان زاده مهندس شیمی , مدیر برند "chemi.ering" هستم و قراره در این صفحه به مهندسی شیمی بپردازم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید