ویرگول
ورودثبت نام
م. ایهام
م. ایهام
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

از قدیمیا(3)


ɴʀsᴏᴘ
ɴʀsᴏᴘ



از خواب بیدارشو، Wake up from hibernation
، باز کن چشاتو، open your eyes
پرده رو کنار بزن، Pull the curtain aside
نگاه کن بیرون رو، Look outside
همه جارو ببین سرسبز شده، Green everywhere
باد بهاری، Spring wind
اره دوست عزیزم، yes my dear friend
بهار اومده بهار اومده، Spring has come, spring has come
نشان می دهد، shows
قشنگیارو، the beauties
آره، سال جدید با اتفاقای خوب، Yes, a new year with good things
من آواز میخونم، i sing
زمستان وسرد وپاییز خشک، Cold winter and dry autumn
رفتن: to go
الان بهار اومده: Spring has come, now
با تمام زیبایی و باران: With all the beauty and rain
بدون غم ودرد، without sorrow and pain

آره بهار اومده اومده، Yes, spring has come, spring has come





اینو یادمه دبیرستان کلاس دهم بودم... من تقریبا از سیزده سالگی نوشتنو شروع کردم، اونموقع با خودم فکر میکردم اینی که من می نویسم شعره نگو که «شعر(ور» بوده همش😂😂

خلاصه فارسی می نوشتم و با ترانسلیتر انگلیسیشونو یاد داشت میکردم، اینم یکیشونه😂😂


łHΛM


چنل تلگرام: @ᴀʟғx

بهارقدیمیایهامانگلیسیویرگول
من عاشق نوشتنم.. . نوشتن در تک تک سلول هایم رخنه کرده. من قوه تخیل قوی و فیلترشکنی دارم. از واقعیت ها فراری و پناهنده به رویای شبم. من عاشق نوشتنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید