ویرگول
ورودثبت نام
م. ایهام
م. ایهام
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

این تابستون واس ماس:)


ɴʀsᴏᴘ
ɴʀsᴏᴘ


! زیر خاکیا1 ¡


این تابستون واس ماس

خشیشو لحظه های شاد

شهر بازی/خنده عالی

رستوران و کافه

انگول کردن همسترهی

از دور باهات هی

چیپس و اي خو دلستره

من هستم همیشه

اصن خودم رفیقت

فقط تو نباشه غمت

میمونم پیش تو

حتی توو لحظه های بدت

باهم خوش میگذرونیم این تابستونو

کنار هم می شینیم

مثل قدیما

گرم می گیرم سریع‌بات

آره تو نباشه غمت جان

فقط بخند تو. فرشته‌ی زمین باز

این تابستون مال ماس

این تابستون واس ماس

لحظه های خشِ شاد

باهم پر انرژی خوشحال

" آره گل بزار بشیم هی تجدید

که نداره برامون هیچ تاثیر

باهم می شیم حتی تنبیه

ولی نمیدیم به حبس بودن تن‌هیچ

چونکه این تابستون مال ماس/واس ماس

این تابستون مال ماس
این تابستون واس ماس
لحظه های خشِ شاد
باهم پر انرژی خوشحال



ɴʀsᴏᴘ
ɴʀsᴏᴘ


آدما خیلی زود میرن و رفتنشون هم معلوم نی، دیدی یه فرد سالم و غنج و منج توو یه چشم بهم زدن یهو از این دنیا بره.... فکرش هم تلخه....

هممون چه آماده باشیم یا نه ولی باید یه روزی برای همیشه از این دنیا بریم فلهذا بندهٔ حقیر یه پیشنهاد دوستانه به شما میدم که نهایت استفاده رو از این لحظه های زود در رو ببریم و تک تکشونو باعشق محبت خوشی زندگی کنیم....

و هرجا که هستیم، در هر حالتی که قرار داریم، سپاسگزار خداوند مهربان و بخشاینده باشیم♡!

آره زندگی کوتاه است،

با زرهای طویل و اعمال بیهوده به سر نبریمش. ـ. ـ

لحظه ها عریانن،

پس به بیداری رود سوگند که لباس غم تنشون نکنیمشون....

باهم مهربان باشیم، دانا و خوش بیان باشیم💗✨


"خدایا چنان کن سر انجام کار

که تو خشنود باشی و ما رستگار" الهی آمین یارب العالمین 🤲🏻💗✨🤍



ɴʀsᴏᴘ
ɴʀsᴏᴘ



این تابستون واس ماس
خشیشو لحظه های شاد
شهر بازی/خنده عالی
رستوران و کافه
انگول کردن همسترهی
از دور باهات هی
چیپس و اي خو دلستره
من هستم همیشه
اصن خودم رفیقت
فقط تو نباشه غمت
میمونم پیش تو
حتی توو لحظه های بدت
باهم خوش میگذرونیم این تابستونو
کنار هم می شینیم
مثل قدیما
گرم می گیرم سریع‌بات
آره تو نباشه غمت جان
فقط بخند تو. فرشته‌ی زمین باز
این تابستون مال ماس
این تابستون واس ماس
لحظه های خشِ شاد
باهم پر انرژی خوشحال
" آره گل بزار بشیم هی تجدید
که نداره برامون هیچ تاثیر
باهم می شیم حتی تنبیه
ولی نمیدیم به حبس بودن تن‌هیچ
چونکه این تابستون مال ماس/واس ماس
این تابستون مال ماس
این تابستون واس ماس
لحظه های خشِ شاد
باهم پر انرژی خوشحال



ɴʀsᴏᴘ
ɴʀsᴏᴘ


خدایا چنان کن سر انجام کار
که تو خشنود باشی و ما رستگار" الهی آمین یارب العالمین 🤲🏻💗✨🤍



تابستون واس ماستابستانشکرگزاریمهربانیخداوند مهربان
من عاشق نوشتنم.. . نوشتن در تک تک سلول هایم رخنه کرده. من قوه تخیل قوی و فیلترشکنی دارم. از واقعیت ها فراری و پناهنده به رویای شبم. من عاشق نوشتنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید