ویرگول
ورودثبت نام
M.Karimlou
M.Karimlou
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ترک مصرف متادون

سلام وخداقوت خدمت ادمین عزیزو همدردی.اقا۳۸ساله هستم که آخرین پاکیم نزدیک ۶سال بود که از سه سال پیش بخاطر عود بماریه ام اس هم که دارم خانه نشین و از کارافتاده کلی بدون هیچ مستمری و درآمد شدم و از عرش به فرش اومدنم توجیه لغزشم شد.چندباری که مخدر و محرک مصرف کردم وجدان بیمارم اجازه نداد ادامه بدم واز یه طرف بی پولی و عقب افتادن قسط و هزینه بچه ۱۱ساله و...واقعا داشت خوردم می‌کرد که باعث ناقص خودم رفتم کلینیک ترک و انداختم رو متادون.به خودم اومدم میبینم ۴سال شده دارم متادون میخورم و کوچکترین حاله روحانیه تو برنامرو ندارم.افسرده و مستاصل دنباله قطع مصرفش اما ام اس خیلی آزارم میده.حتی با راهنمای تصمیم گرفتیم یه دوره کمپ بخوابم و رفتیم بعد ورود زدن روز سون که مسئولان کمپ حالمو دیدن به معرفم زنگ زدن که بیا تا این جنازه رودستمون نمونده ترخیصش کن.با کوچکترین بروز علائم خماری دید چشمام از دست میره و دوبین شدید میشم.گلاب بروتون ادرارم بی اختیار میشه و چشمهام ارتفاع وسایل تشخیص ص نمیده مثلا میخواستم رو نیمکت نیم متری بشینم حس میکردم یک و نیم متره ارتفاعش و از لالا خودمو ول میکردم که همونجا لگنم هم شکست.سرتو درد نیارم من تو کمپ و یارویی بدنم کشش نداره.اوضاع اقتصادی هم بخاطر خونه نشینی خرابه ورود نمیشه از کارکرد جزئی و بخور ونمیر همسرم قرض بگیرم.خیلی سعی کردم دوهفته خوب پیش می‌رفت اما نمیدونم چی میشه هفت سوم جای کم و کردن دوز اضافه میکنم.من تو تنهایی محکوم به فنا.لطفا راهکار بدین و کمکم کنین.من بدون عصا حتی دوقدم هم نمیتونم راه برم و باعا ماکزیمم ده بیست متر.افسردگیه محضم این روزا.رو شما همدردام حساب میکنم اگه بشه یه متادون تراپی رو اصول پیدا بشه و مثل مرکز خودموکه شیشه شیشه واسم متادون می‌فرسته و اصلا اندازه میرفتم نمیدونه نباشه.اگه گمکم کنید تا عمر دارم دعاگوتون میشم.یاحق

قطع مصرف متادونلغزشبیماری همراهعدم پذیرش کمپ ها
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید