ویرگول
ورودثبت نام
محمد مبین سرتیپی
محمد مبین سرتیپی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

شبکه امید ?

شبکه نوجوان
شبکه نوجوان

به نام خدا

حقیقتا موضوع نوجوان همیشه پر چالش و بحث بوده

شبکه امید از اون جاهاییه که وقتی دربارش صحبت میشه همراه با همون چالش و بحثه و این چند وقت خبری شایعه شده که مسولان بالا دستی می‌خوان این شبکه رو منحل کنن یا ادغام کنن یا.... شاید من خیلی توی موضوع تربیتی نوجوون تخصصی نداشته باشم اما به نظرم این تصمیم نهایتا و فقط میتونه توجیه اقتصادی داشته باشه و نه توجیه دیگه ، واقعا به نظرم هر نوجوون باید حق خودش رو از سازمان صدا و سیما از طریق شبکه امید طلب کنه تا بتونه نیاز ها و مسائلش رو از طریق اون رسانه ای کنه نه اینکه با تعطیلی این شبکه سعی به دور و دور تر شدن نوجوون ها از این بستر کنیم

شبکه امید می‌تونه با رقم زدن خیلی اتفاقات که تاالان خودم به شخصه شاهد برخیش بودم جای خودش رو برای نوجوان اثبات کنه و نوجوون هم به عنوان حق خودش اون رو طلب کنه و بخواد که محتوا های دلخواهش رو ببیننه و با پاک کردن صورت مسئله چیزی درست نمیشه

#شبکه_امید #حق_نوجوان #نوجوان_هم_شبکه_میخواهد



شبکه امیدحق نوجوانصدا و سیما
سعی کردم خودم را از میان بردارم تا هرچه هست خدا باشد سید مرتضی آوینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید